uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, June 20, 2006

I'm pink and proud, kõlab rose-veini ülistava artikli pealkiri Daily Telegraphis. Nüüd tekkisid mul muidugi hirmsad neelud. Mille vaigistamiseks tarvitseb vaid külmkapist oma isiklik roosa veini kastike võtta. Mõistagi on see lurr, aga

1) kolmeliitrine kast maksis umbes 200 krooni
2) kastiga sai kaasa "Oma Maitse" kolmekuulise tasuta tellimuse
3) nii mõnna on sealt õhtul siristada
4) ja Tarmo avastas, et mineraalveega segades saab sellest päris kena ja kosutava joogi.

Jah, ma mõistan, et põhi läheneb ja varsti ostan juba Monastirskat nagu tudengipõlves. Aga siin artiklis oli üks armas retsept roosa veiniga - roast tomato bread -, mida peaks proovima. Minu ja retseptide suhe on muidugi naeruvääne. Vaatan pilte ja koristan kõhtu, aga siis valmib taas järjekordne hakklihakaste või kanasupp, sest muud Mirr ju ei söö.

Ah, ei kitu rohkem oma lapse peale. Käisin poes ja luristasin juba vaimusilmas tumeroosat arbuusi. Aga näh, poes oli ainult KOLLAST arbuusi. Oligi selline spetsiaalne kollase viljalihaga arbuus. No kuulge. Arbuus, see on ju päikeseloojang, eks. Ja siis äkki kollane nagu ... Ma parem ei ütle. Poodi see minust jäi. Üks paarike ostis ja ajas kassapreili oma kollase arbuusiga naerukrampidesse.

9 Comments:

  • oo, kusjuures ma alles täna mõtlesin selle väljendi välja! sinu lohutuseks: mul pole mitte kuhugi uttu tõmmata, sest mul pole elu sees suvekodu olnud. telkimist ma ei salli, tähtkuju viga - Lõvi. rahaga on sel suvel kah nõrga. eks me vast mõned väiksed hüpped tartu kanti ja jõhvi teeme, aga see on ka kõik. nii et ära sa oma väikest peakest küll sellega vaeva.
    tänusõnade eest pikk nyyh!

    By Blogger triibik, at 8:15 PM  

  • ja mina mõtlesin, et olen lihtsalt peps, et telkimist väga ei armasta. suure surmaga ööbin ikka ära. nüüd siis tean, et tähtkuju viga . ka lõvi.

    By Blogger ingrid, at 8:02 AM  

  • ma olen küll vähk, aga mingi planeet on lõvis, ja telkimine mulle ei meeldi! Samuti meeldivad ilusad asjad ja hedonistlik eluviis:)

    By Blogger Anu, at 11:50 AM  

  • Mnjaa ... aga need õhtud lõkke ääres? Suitsused grillvostid? Öine vihmasabin telgikatusel? Soe hommik jõe, järve või mere kaldal, paar sammu ja - sulpsti - vette?

    T, romantik, Kaksikud.

    By Blogger Teet Identi, at 1:15 PM  

  • Ärgata oleks ikka parem toas, mitte juustulõhnases telgis kus pealegi võib öösel kõvaja külm olla olnud. Ehki lõkke ääres laulda meeldiks mullegi

    By Blogger Terje, at 1:20 PM  

  • Oh teid!
    Telk - suur lai voodi keset metsasid. Või järve ääres. Või jõe ääres. Või keset Viljandit või Pariisi. Magan nagu tahan, laiutan palju kulub. Ärkan millal tahan ja lähengi otse jõkke kui isu on.
    Ei mingit patjade üleskloppimist ja linade ärasilumist ja päevatekkide pealevedamist. Ja toa tuulutamist. Pidulikku hommikusööki siidist laudlinaga kaetud laual portselanserviisist.
    Korraliku varustusega (NB!NB!) telkimine on igal juhul etem kui mingi konihaisuline motell ja ärajoonud nägudega hommikusöögialuas tõtt vahtimine.

    By Blogger AlexRobin, at 2:00 PM  

  • konihaisuline (esimese ehmatusega kirjutasin kohihaisuline!) motell -uhh, visak, sa ajad kohe hirmu peale! ei mingeid motelle. aga telgis on mul alati öösel külm ja niiske ja hommikul läheb seal ilgelt palavaks. pluss veel jaroslavli kunstiansamblid sääskede kujul. brr. aga tänavu kaalume juba tõesti telgi ostmist, sest seda paistab mitu raksu vaja olevat. näis.

    By Blogger triibik, at 6:32 PM  

  • ma olen ka lõvi ja telkimisega on nii ja naa. käib hooti. varem (noh kenal nooruseajal) meeldis hea magamiskotiga pigem õues magada. üldiselt seltskonnast, kellega telki ronida. lapsena magasin pigem autos, kui ülejäänud perekond telgis oli, tundus vähe turvalisem. aga sel suvel tuli mõte, et võiks leevikese telkima viia.

    By Blogger maris, at 11:31 PM  

  • neitsid on taamid ja taamid ei maga telgis ja ei tee sporti.

    By Blogger Liisapereema, at 12:04 PM  

Post a Comment

<< Home