uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, June 21, 2006

Mul on siin üks väike kuri nudist. Trambib ringi, harvad kuklakarvad leemendamas, keeldub arvutitooli vabastamast ning kähiseb tigedalt: "Minu alvuti!" Kusjuures mõlema arvuti kohta, väike maddouss. Eks see nudism praeguste kraadidega see kõige targem valik oleks, endal on lihtsalt piinlik oma higiseid volte, kuhu mahuks raudselt kohe mitu untsi pähkliõli, vahtida. Pealegi on meil käsil agar potitamine. Lapsel koitis umbes poolteist nädalat tagasi, milleks potti vaja on. Ja väga edukalt läheb. Vähem edukatel puhkudel on nudismist kõvasti tolku.

Säästurežiimist. Minu puhul ei tähenda säästurežiim mitte ostudest loobumist (ei suuudaaa), vaid odavamate asjade ostmist. Olge lahked, on ju säästlik: "Sekretäri" film Prismast - ainult 49 krooni! Tutikad H&M põlvpüksid (lumivalged, ai kui pingul) absoluutselt mittemidagitõotavast kaltsukast - 25 krooni! Ma mõistan muidugi irooniat, kui viin vanapaberikasti kümme kilo ajalehti ja naasen siis Mulla tänava Emma poest nelja vana Kotiliesiga. A no ma ei saanud ju! Kroon tükk! Nii et kes tahab Kotiliesi paari viimast aastakäiku võileivahinnaga osta, kobigu Emmasse. Tellija oli muuseas keegi Sirje-Reet Papagoi! Oi jah, kiire guugeldamine näitab, et proua Papagoi kuulub Keskerakonda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home