uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, August 30, 2006

Ma pole elu sees karaoket laulnud. Avalikult vähemalt. Krriminaalne! Krimminaaltanngoo! Meenub küll V juures kõõrutatud "Nagu merelaine" (parafraseerides Jubejussi: raiuge mind või tükkideks, aga viimane tükk kriiskab endiselt, et see on väga hea laul), aga see on enamvähem kõik. No nii. Ja juhtumisi jäi mulle meelde tänase EPL soovitatud sait www.kariokebar.com. Ja nüüd selgus veel üks kodus töötamise suur pluss: sa võid kehastuda karaokekuningannaks arvuti tagant lahkumata! Madonna "Live To Tell" ja "Take A Bow" tulid mul juba päris usutavalt välja, ehkki mul polnud aimugi, et tahan neid laulda. Käed hakkasid ringutama ja nõudsid mikrofoni. (Oot, kus see Barbie ajakirja vahelt leitud roosa plastmassist junn ongi ...) "These Foolish Things" oli paraku kehvas helistikus, tuli kas viiksuda või möriseda. Not sexy.

Aga ma olen leidnud uue hobi!

Nüüd tööle. Enne teen ühe laulu veel. Rrrrrrrrroooxanne!

6 Comments:

  • Ega Te, tütarlaps, bänndi ei taha teha? Mul on tutvusi, nii et kui koostöö n-ö "sujub", võiksin Teha teist ka staari ja näitleja :P

    By Blogger Teet Identi, at 2:17 AM  

  • kui ka järgmise miss Estonia, siis lööme käed! ongi tagumine aeg comebacki teha.
    kui Tartus õppisin, käis mööda raamatukogu ja vana kohvikut pikkade võidunud juuste ja samas stiilis kampsuniga keskealine mees, kes kutsus neitsikesi bändi tegema. teda kutsuti Estraadiks. oled see sina, Teet?

    By Blogger triibik, at 9:26 AM  

  • oooooh, triibik-muuza :) hakkan kohe täieliseks vanaanikuks :)))

    By Blogger paranka, at 12:09 PM  

  • hmmm :) ja kui keegi teab, mis asi see vanaanik on, siis palun mulle ka öelda :)))) ehk on tegu vanaatiku erisordiga... võibolla?

    By Blogger paranka, at 12:11 PM  

  • Estraad - see olen mina, loomulikult!
    Ainult juuksed on vahepeal välja langenud.

    By Blogger Teet Identi, at 12:18 PM  

  • Assamait kui hea sait! Mees juba tuli teisest toast vaatama, et mis ma siin sedasi ennastunustavalt kiunun :))) Helistikud kipuvad lihtsalt minu maheda bassi jaoks veidi kõrged olema.

    By Blogger Aari, at 11:42 PM  

Post a Comment

<< Home