uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, March 01, 2006

Piinlik lugu, et uudis Simply Redi esinemisest Saku Suurhallis tekitas minus esimest korda mõtte, et võiks vaatama minna. Vanade heade aegade ja hittide mälestuseks. "Fairgroundi" refrään mõjub ikka veel ekstaatiliselt. Ma täitsa kujutan ette, kuidas ma seda keksides kaasa laulaksin. "Starsi" ka. Ev'ry time we say goodbye ... Oeh, heldus, plaan hakkab kuju võtma. Kuigi Mick Hucknallist on vahelpeal saanud natuke naeruväärne vana romeo.

Muidu ma välismaa bändide gastrollidel ei käi. Isegi Stingi ei tahtnud vaatama minna, kuigi ta mulle ju täitsa meeldib. Vahel mõtlen, et kes suudaks mind kodust välja meelitada. Björk. Tom Waits (teda käisin Rootsis vaatamas ja siia ei tule ta ilmselt kunagi). Madonna, lihtsalt seepärast, et ta on nii SUUR. No George Michael järsku ka - kuna ma olin temasse plikana armunud.

Kimmo Pohjoneni esimesest kontserdist Jazzkaarel ei saa ikka miski megam olla. Võinuks vist olla Ismo Alanko Rakveres, aga teda, alas, ma kuulama ei pääsenud. No Björk rokiks mind muidugi täiega. Aga tema puudumisel tuleb leppida Simply Rediga. Hm. Ma tean vähemalt üht inimest, kes mind nüüd mõnitama hakkab.

P.S. Nüüd muidugi meenus mulle kogu oma jaburuses David Brenti "If You Don't Know Me By Now" seriaalist "Kontor".

4 Comments:

  • ohh, ma saan su simply red'i igatsusest täiesti isiklikult aru :) ja mhmhh, fairgrounds :) on ka üks laul, mida ma SR-lt alati mõnuga sõnade ja meloodia koosluse pärast kuulan :)
    http://www.azlyrics.com/lyrics/simplyred/sobeautiful.html
    So beautiful :)

    By Blogger paranka, at 3:44 PM  

  • Simply Reds ei ütle mulle muusikaliselt kahjuks midagi, aga Tom Waitsi läheks minagi kuulama. A ma pole ka mingi eriline kontserdifanaatik.

    By Anonymous Anonymous, at 4:01 PM  

  • Hmm nii hea on näha, et ma ei ole üksi oma Simply Redi ja Mick Hucknalli igatsuses.

    linnaliina

    By Anonymous Anonymous, at 11:14 AM  

  • simply redi muusika mulle meeldib, aga ma'i salli seda hucknalli ja sellele pole mingit ratsionaalset põhjust, lihtsalt on nii ja kõik. aga parimad kontsertelamused: metallica, kraftwerk ja rolling stones tallinnas, björk stockholmis; ja tõnis mägi klaveriga ainult küünalde valgel tartu ülikooli aulas (väljas akna taga sadas paksu lund - maagiline). aga george michaeli ja madonnaga olen ma nõus, nad on mõlemad suured. isiklikult lisaksin soovilisti veel aerosmithi, bon jovi ja moby.

    By Anonymous Anonymous, at 3:01 PM  

Post a Comment

<< Home