uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, March 03, 2006

Ma tõesti loodan, et ma pole ainus ema, kes peab kemmergurõõme seltskonnas nautima. Vastasel juhul käiks mul ukse taga selline meeletu röök ja ulg. Meil on omad väiksed r(s)ituaalid. Miina kisub umbes kaks meetrit paberit välja ja annab siis korralduse: "Timba." Pean rulli kinni hoidma ja tema timbab. Siis timbab mõned meetrid veel.

Veenupule peab tingimata tema ise vajutama. Selleks tuleb ta potikaane peale tõsta. Kui on üks sorts vajutatud, siis antakse korraldus: tuleb avada seinaluuk, mis peidab torusid ja muud ilu. Kui luuk on avatud, nendib Mii iga jumala kord: "Lahl." See tähendab, mahl ehk vesi. Siis võtab ta kuumaveetorust kinni ja märgib: "Kuum." Seejärel panen ma luugi kinni ja tema tahaks veel mõned korrad vett tõmmata. Kui ma seda ei luba, siis tõstab protesti. Ma ei luba. Vahel luban ka.

Meil on omad väiksed naljad ka juba. Miina lemmik on kellamehikese laul "Kõige suurema sõbra laulude" videokassetilt. "Pimm-pomm, pimm-bi-pomm, kell tähtis on." Seda ta siis laulab, sõnadega "pimm-pomm, tähtis". Hommikul, kui esimene seanss pimm-pommi läbi, istusime köögis. Mii vaatas piimakannu ja ütles: "Piim." Mina laulsin: "Piim-poom, piim-bi-poom." Aru sai. Naerma hakkas.

Muuseas, modernses keelepruugis on lepatriinu "nipaneemu". Ja paberit "tadelit". Dilmadest ja daamatutest ma parem ei räägi, see on niigi teada.

4 Comments:

  • Ei ole ainus:)
    Meil oli ka vahepeal jube sõda selle paberitõmbamisega... Nüüd hakkab vaibumise märke ilmutama vaikselt, aga päris möödas veel ei ole.

    By Blogger Anu, at 2:22 PM  

  • Mia Mai (2a 10 kuud) kõnepruugis on näiteks "tudusaama" (pidzhaama) ja "Tomma" (Madonna). Viimase video Hung Up saatel plätsitakse hiigelpeegli puudumisel innukalt vastu tele-ekraani ja aeletakse põrandal. Kui aga kätte jõuab koht higirätt õlgadele laotada, joostakse riidekapi juurde ja naastakse, sukapüksikäärakad kaela ümber.

    By Anonymous Anonymous, at 2:28 PM  

  • Mina kasvasin üles majas, kus oli välikemmerg, mis oli umbes 10 meetri kaugusel elamust. Seega meie ilmastikuga seonduvatel põhjustel ma oma vanemaid sinna ei jälitanud. Küll aga sattusin ühel korral peale, kui ema tualetti pesi ja mul jäid silmad imestusest pärani ja küsisin: "Ema, kas SINA tõesti pead vetsu pesema?". Huvitav, mida ma mõtlesin, et kes seda teeb. Võib-olla lõi välja poola-saksa aristokraadi veri ja ma eeldasin alateadlikult teenijat? Aga noh, eks elu tuli peale ja nüüd ma tean kuidas asjad käivad ... ehk siis et mõnel peseb teenija ja mõned pesevad ise kemmergut...

    By Anonymous Anonymous, at 3:32 PM  

  • ei, sa ei ole ainuke:) meil käib see asi nii, et nii kaua kui mina istun pean samal ajal tõmbama vetsupaberist tükikesi ja andma poisile (ta veel lepib minu tõmbamisega). siis pean ennast nii palju kergitama, et seda mahuks potti viskama. ja nii mitu korda järjest. vahest tüdib kiiremini, vahest on pikk rituaal. mina saan poti pealt minema siis kui paberiviskamise isu poisil otsas on.

    By Blogger siuu, at 8:20 PM  

Post a Comment

<< Home