uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, January 17, 2006

Säästukas tegutseb saatuse sõrm! Või kui mitte saatuse sõrm, siis kõrgtehnoloogiline dieedikalkulaator. Niisiis, läksin mina üle mitme kuu säästärisse, et oma ostud kähku ära teha ja mitte juulitama jääda. Sest juulitamisväärset on seal vähe. Eks siis vaja ka magusat osta. Shokolaadipräänikud on seal head. Kräsupeast ma ei räägigi, sellele suutsin selja pöörata. No ja lisaks šokolaadipräänikutele pugesid mu korvi miskid Mendelejevi-nimelised muffinid, sest nad nägid lihtsalt nii nunnarid välja.

Kassasabas lugesin kaloreid ja heitlesin iseendaga ja mõtlesin, et miks ma küll need präänikud võtsin. Sest mind teades - kesse ikka mind kõige paremini tunneb -, hommikuks on need läinud. Ja siis, ja siis, ja siis - siis keeldus kassamäšiin mu präänikuid lugemast. Ja kuna silt oli kortsus, ei saanud ka kassiir sotti, mis numbrid seal triipkoodil on. Hakkas teine juba kassat kinni keerama ja saali minema, aga halastasin nii talle kui ka iseendale ja ütlesin, et las need präänikud pealegi jäävad.

Vaimustav!

2 Comments:

  • Mendelejevi-nimelised muffinid:-O? Vesiniku- muffin, heeliumi-muffin, broomi-muffin? Või kuidas?

    By Blogger Lupetta, at 11:05 PM  

  • Seal on E-dena ilmselt kogu Mendelejevi tabel ära mahutatud. :P

    Aga heeliumi-muffinif oleksid lahedad küll. Siis räägiksid kõik sihukese prääksu-häälega. :D

    By Blogger oravake, at 9:50 AM  

Post a Comment

<< Home