uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, January 13, 2006

"Aeglane tants oleks palju mõnusam, kui naistel oleks tissid selja peal."

See ja teised ehtsad soome peldikuseinaroppused siit. Noorem põlvkond mind ilmselt ei loe peale ühe helge peaga vurrulise. Muidu saaks testida minu värsket teooriat, et noored tallinlased ei oska soome keelt. Sest miks nad peaksid. Mina pidin selleks, et Soome telekat vaadata. Muud meie kodus suurt ei vaadatudki. Aga nüüd pole ju mingit vajadust. Noortel, ma mõtlen.

Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, sipuli päivässä pitää kaikki loitolla.

Joulu on peruutettu, Joosef on tunnustanut.

Tegelikult läksin viikon virallista palindromia otsima, et meenutada õndsaid aegu, mil ma veel Radiomaffiat kuulasin. Leidsin ka. Sealtsamast. A ma ropemaid asju siia välja ei pane pairgast. Ega ma mõni siuke pole.

Natsia haistan suu auki Rikua uusnatsia haistan.

Siin on kah toredaid soomekeelseid roppusi. Tuju läks kohe heaks.

1 Comments:

Post a Comment

<< Home