uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, January 06, 2006

Mii andis täna Mirrile vastu näppe laksu. Üritasin Mirri virinat ennetada ja ütlesin: "Tee veel Mirjamile patsi." Mispeale Mii hakkas pead kratsima ja läks riiuli juurde. "Lalli! Lalli!" Selle riiuli peal on meil tavaliselt kamm ja vahel ka patsimummud. Pallid, see tähendab.

Nüüd on dilemma. Jube huvitav raamat pooleli, aga tähtaeg homme ja rampsist manitseti, et ärgu ma pikendagu, nii uus raamat. Mu süütus peas tekkis kuri plaan nädalavahetusega läbi lugeda ja nädala algul, kõrvad lontis või siis vastupidi, ilme nagu inglil, ära viia. Kui aega oleks, saaksin juba täna läbi, sest kiri on suur ja lugu põnev. Aga vaevalt. Kuidas käituksite teie, kallid lugejad?

4 Comments:

  • Mina oma pikaajalise raamatulaenutuskogemusega ütlen, et loe rahumeeli läbi. Kesse ikka laupäeval rk-sse läheb? Oleneb raamatukogust, aga Tlna keskrks ei võeta ühe hilinenud päeva eest viivist ka;)

    By Anonymous Anonymous, at 2:50 PM  

  • jajah, see on british council. seal vist viivist põlegi.

    By Blogger triibik, at 4:37 PM  

  • Ja mina just mõtlesin Londonis,
    kas osta (Juliani nimmariga!) eksemplar. Jube kahju, et ei ostnud.
    Ma lubaksin sul küll pikendada.

    By Blogger Teet Identi, at 9:05 PM  

  • Mul on kesklinna omas olnud pool aastat raamat käes. Sain koju tigumailigi.

    By Blogger Kiisik, at 10:04 PM  

Post a Comment

<< Home