uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, December 24, 2005

Erutusin Elsa saadetud kotilinkidest niivõrd, et lasin rosoljekartulitel liiga pehmeks keeda. No mis seals ikka. Nagunii tuleb parem kui poest ostetu. Teadsite ikka, et rosoljes peab seitse asja sees olema? No vat. Jõulukeeks on mul kah enda tehtud, nädal otsa juba kükitab külmas ja ootab nahkapanekut.

Tegelt on natuke nüüh tuju. Sest, nagu ütleb yhtjateist kadunud Ott Arderi sõnadega,

Lapsepõlve jõule
ei saa tagasi,
oodaku me neid
ükskõik kui vagusi.

Aga pole viga. Eile valisin tänaseks välja vaat sellise pildi. Kauneid pühi kõigile! Elu on ilus.

4 Comments:

  • Jaaaaa rosolje on vana eesti toit, mis pannakse kokku sellest, mis järel on. Mina tegin kaalikavormi. Vana soome jõulutoit. Kaalika, porgandi, kartulivormid. Leidsin retseptid Soome-Eesti Instituudi lehelt. Mulle nii meeldivad. Ei pea seapraadi sööma.

    By Blogger Lupetta, at 6:30 PM  

  • Hunt sööb kaalikat! Hahahaaaa!

    By Anonymous Anonymous, at 1:28 PM  

  • Jänes kuulutas ju Jõulurahu välja! MIda ma siis söön kanutipäevani? Taimetoidu peal olen.

    By Blogger Lupetta, at 11:11 PM  

  • Kuula, jah, jänese juttu. See jätaks ju hundid puha nälga.
    Kanutipäev-schmanutipäev.

    By Anonymous Anonymous, at 12:29 PM  

Post a Comment

<< Home