uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, January 13, 2006

Ma teen vaikimist tasa.

Selle vapustava lingi leidsin siit, kuigi olin seda just paar päeva varem kuskil kohanud. Seda vähivärki. Mõtlesin, et jätan homseks, aga kuidas sa jätad, eks. Seda enam, et ma pean kirjutama ühest asjast, mida ma meeste puhul JÄ. LES. TAN.

P.S. Lupetta palus öelda, et "Jänese aastale" on täiesti võimalik piletit saada. Mingemingeminge! A ärme hiljem Juhan Ulfsaki pärast kaklema lähe. Ta on minu.

P.P.S. Seda meesteasja kirjutan ma homme.

3 Comments:

  • No ma ei tea seda Jänese-aasta värki. Ma küsisin pileteid, öeldi, et väljamüüdud.

    By Anonymous Anonymous, at 6:12 PM  

  • võibla hommikuti vabanevad broneeringud?

    By Blogger triibik, at 9:03 PM  

  • Jälgige seda lehte http://www.vonkrahl.ee/et/hooaeg/mangukava11.html
    Siit on kohe näha mis ja kuidas. Ise nägin kuidas inimesed, kel midagi broneeritud polnud, said koha peal ilusti patjadele pandud. Mina sain lambist 3 piletit kaks päeva enne, kui kõik broneerigud olid juba välja ostetud. Kas alati just lollidel veab, ma ei oska öelda. Jänes on minu!!!

    By Blogger Lupetta, at 6:01 PM  

Post a Comment

<< Home