uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, March 20, 2006

Oh seda rõõmu: minu bloogi on keegi sattunud otsinguga "sexy männer und sexy leidis"!

Miina väljus just magamistoast äraseletatud näoga, mähe kunstipäraselt pähe sätitud nagu tanuke. Üritasin tast pilti teha, aga hiljaks jäin. Minul ta ei lubanud mähet pähe panna. Nii leidiski aset monoloog: "Miina, pane mäku pähe! Miina, pane mäku pähe! Miina, las emme paneb sulle mäku pähe, no palun ..." Vastus oli resoluutne: "Ei taha!" Modell jalutas minema. Naomi siuke.

5 Comments:

  • Veab sul siis ju. Minul on tähelepanuväärseim "Bornhöhe Tasuja lühikokkuvõte", millest ma ei suuda tappes ka meenutada, et oleksin kunagi jutuks võtnud.

    By Blogger oravake, at 6:31 PM  

  • Oravake, äkki oled siis lühikokku võtnud?

    By Anonymous Anonymous, at 10:30 AM  

  • Kuidas te seda üldse teada saate? Ma olen ikka täiega kuu pealt.

    By Blogger Lupetta, at 10:48 AM  

  • vaata, mu okkaoskari kohal on müstiline kastike. sinna peale klikkides saab nii mõndagi teada, oo jaa ... ja seda kasti saab ka endale tekitada.

    By Blogger triibik, at 12:43 PM  

  • meil kisub järjekindlalt päkapikumütsi kastist välja jalutab müts peas palju tähenduslikult mööda tuba ja kisub kohe peast ära, kui fotokat näeb :)))

    By Blogger krista, at 2:10 PM  

Post a Comment

<< Home