uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, March 08, 2006

Aga mulle naistepäev meeldib. Kõik päevad meeldivad, aga need on iseäranis toredad, mil saab midagi head süüa ja kinki ja lille ja. Vaene Tarmo, tal on nüüd kolm naist, kellele hommikul peab lilli kinkima. Mii oli oma kollastest tulpidest väga äraseletatud näoga, heidis suure ärevusega neile kõhuli peale, nii et üks läks natuke katki. Mirr sai samuti kollased, aga Kodutriibik ilusad tumelillad. Ma pole vist elu sees tumelillasid saanud. Ilusad olid. Nagu mu jõulupesu. See, mis terve esimese püha seletamatult kadunud oli.

Imehäid sooje võileibu anti kah. Ja Miina suudles mu varbaid. Tast on saanud täielik musimäšiin. Ega ta teisi musita, mind ikka. Aga see-eest pidevalt. Paneb silmakesed kinni, haarab mul põskedest/jalast/tagumikust/kõhust/käest, ja muudkui mutsutab. Ise ütleb hellalt: "Kallis." Mu arvukaid sünnimärke musitab ja silitab ka. Muheleb peenikese häälega "täääpikene!" ja siis "taaai, taaai". Pai. Väga märjad musid on. Kui näo peale, siis ikka otse suule, põsega ei lepi.

6 Comments:

  • kali kali mirjam

    By Anonymous Anonymous, at 9:46 PM  

  • lapsed ikka kodu peegel:)

    By Blogger Terje, at 9:59 PM  

  • leevike teeb pai ja hüüab sealjuures hella häälega ai ai ai.

    By Blogger maris, at 11:30 PM  

  • Meie poiss musitab ka ikka - eriti enne magamaminekut, siis on musikallid lausa kohustuslikud. Aga meid informeerib alati enne karmil häälel, et tema "sülgist musi" ei taha.

    By Blogger oravake, at 7:31 AM  

  • Me Susanna sai ka eile issilt tulbid, oh seda rõõmu:)
    Ja musi teeb ta ka mulle ainult. Mops, ja siis suu hästi pärani lahti! Silitab sünnimärke ja teeb hästi hellasti kalli-kalli.

    By Blogger Anu, at 7:40 AM  

  • meie musitaja teeb häält ...mmmmmmmmm... ja läheneb ilusti kinnise suuga :)... aga ise ei anna, küsida tuleb

    By Blogger krista, at 6:20 PM  

Post a Comment

<< Home