uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, March 19, 2006

Versace-reostus osutus palju hullemaks, kui algul tundus. Sellele järeldusele jõudsin nagu Eesti valitsus liiga hilja - kui Versace-sai ja Versace-juust juba suus. Ka siis ei suutnud ma reostuslaiku küllalt kiiresti tuvastada ning toimetasin seal peal nii mõnedki toimetamised. Köögilaud. Mis lehkas ikka mitu päeva, kuigi olin seda viinaga nühkinud. Mirri kätt, kuhu ta oli suure sortsu lasknud, nühkisin kah.

Eile öösel kell veerand üks avastasin jälle nördinult, et olen Miina kõrval ära kustunud, ja kobisin siis ööriietesse ja kotile tagasi. Ma nii kohutavalt ootan seda aega, kui mõlemad memmed on tudus. Ja kui ma siis kogemata magama jään, olen kurb, sest pärast öist virgumist minust enam elulooma ei saa. Aga seda juhtub viimasel ajal iga päev. Eilne otsus tagasi magama kobida osutus äärmiselt targaks, sest maadam Mii nõudis kell viis hommikul diffi ja kui ma seda vahelduseks ei and, siis jäigi ta üles. Ja veerand seitse tuias mu tuppa õnnetu Mirr ja ütles, et tal on paha. Oligi haige.

Õhtupoolikul seevastu, kui olime kõik virgutava päevaune teinud - isegi mina, kes ma viimasel ajal enam päeval magada ei oska -, naases tudengisand Tartust ja päästis mu siis paariks tunniks minema. Kabrutasin Kristiinesse, kust naasin, nentides: kombinetu. Jube huvitav. Mul tekib juba täiesti hasart tõestada, et meie kaubandusvõrgus puuduvad kombineed. Ae-ae, eided, kust neid kombineid saab? Iz tumbotški?

21 Comments:

  • kas vaatasid pesupoest? äkki kammisid mothercares ja popis.

    By Blogger maris, at 10:07 PM  

  • hee, ega ma loll ole! vaatasin KAHEST pesupoest, seppäläst ja prismast.

    By Blogger triibik, at 10:22 PM  

  • äkki sa ei tunne kombineed ära?

    By Blogger maris, at 11:14 PM  

  • osad öösärgid on kahtlaselt kombineede sarnased...

    Iz tumbotški on muidugi ka, peab tõele siiski au andma. Kuigi: nõukaaegne häbiplekk, mitte kombikas :(

    By Blogger Liisapereema, at 12:21 AM  

  • Kas kombinee higistama ei aja, see ei lase ju õhku läbi :-S ? Mulle tundub ta kuidagi mitteihusõbralik. Ma ülikooli ajal kandsin teatud seelikute all aga poolikuid. OI siis ma kandsin seelikuid ja pihikseelikuid, mu lemmikuid.

    By Blogger Lupetta, at 9:56 AM  

  • oleneb vist materjalist. sünteetilist ei tasuks osta jah.

    By Blogger maris, at 10:31 AM  

  • kui ma ütlen kombinee, siis ma mõtlen tegelikult alusseelikut. pesupoes müüakse seksikaid negližeesid, aga seeliku allapanu mitte.

    By Blogger triibik, at 10:37 AM  

  • Ülemiste keskuses peen pesupood La Sensa - kui nüüd õigesti seda kirjutasin - kui seal ka ei ole, siis vaata Balti Jaama turule, seal müüakse igasugu imeasju, olen kuulnud.

    By Blogger Anu, at 11:32 AM  

  • mind lihtsalt huvitab, KUIDAS tänapäeva tütarlastel seelikud siivsalt seljas püsivad, kui alusseelik kui selline poest haihtunud on. kas kõik kasutavad antistaatikut? või emade-vanaemade kombineid? paljudel poeseelikutel pole ju alusseelikut küljes. või kui on, siis mingi prosta puuvillane, mis samamoodi sukkade külge naksab.
    oh, kus läks nüüd alles diskussioon lahti! on mul alles probleemid ...

    By Blogger triibik, at 11:44 AM  

  • Seda kollektsiooni ilmselt enam müügil pole, aga vt
    www.bonbonlingerie.com
    ja kollektsioon Maria K.

    Ja imeilusad silmaklapid olid küll veel poes saadaval.

    By Anonymous Anonymous, at 11:45 AM  

  • mina olen täiesti ebaöko ega pelga vajadusel antiseptikut saba alla surtsutada. aga miskipärast polegi selliseid seelikuid, mis väga sukkade külge kleepuksid. võib-olla sellepärast, et kuni suveni olen külmavaresest püksinimene ja enamasti on mu lemmikud teksaseelikud. aga siin vestlusringis haaras mind hoopis silmaklappide teema. ma vajan neid, sest kardinat ei saa ette tõmmata, kuna siis ma ei näe, kui kass koju tuleb vastu hommikut...oeh, igaühel omad mured. nii et kui sa triibik näed kombinee otsingul ilusaid silmaklappe, siis anna teada.

    By Anonymous Anonymous, at 4:45 PM  

  • Betty, need Bonboni silmaklapid on väga hõrgud. Mul on samast Maria K kollektsioonist mustad, mil õhuke lehv ümber kroogitud.

    By Anonymous Anonymous, at 5:46 PM  

  • ma peaks Miinale need klapid ette panema, ta ärkab iga päev järjest varem. ja mul on sinust jämedamad jalad, sellepärast hakkabki seelik külge.
    jalad nagu talad ja käed nagu jalad!

    By Blogger triibik, at 6:25 PM  

  • tänud silmaklappide infi eest. satsid peavad kindlasti ääres olema. aeg-ajalt on mu kodus öösiti müra (kassil on daamiga kohting, aga eelmisel päeval on ta selle pagana daami pärast ennast vigaseks kakelnud. ja siis öösel, kui ta peaks kodus haavu lakkuma, laulab igatsevat oodi deemonlikul häälel) ja sestap kasutan kõrvatroppe. seega võiksid ju olla müügil ka pitsidega kõrvatropid. nii lahe oleks kui kõrvast kah pitsid-satsid välja tuleks.
    aga ma ei usu, et seelik kleepub jämedate jalgade külge. ja üleüldse triibik - me pole oma jalgade ümbermõõtu võrrelnud, nii et ära siin väida asju, mida sa täpselt ei tea. aga ma kasutan figuuri korrigeerivaid sukapükse:) need on libedamad ja seelik ei haaku nii hästi. äkki on põhjuseks sukapükste materjal? igal juhul jätkame seda teemat.

    By Anonymous Anonymous, at 10:33 PM  

  • Kohtusin paar päeva tagasi armsa tütarlapsega, kes kandis iseõmmeldud kaharseelikut, selle
    alla oli kuhjatud kihtidena tülli.
    Hoidis ilusti kohevile ja oli
    küllap tublisti soojem ka kui klassikaline kombineeke.

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 AM  

  • ai, ma kujutan ette, milline ma selle tüllikuhja otsas välja näeksin. kui ma väike olin, siis oli meil säherdune kohvikannusoojendaja - pisike puupea ja tohutu rahvariideseelik.

    By Blogger triibik, at 12:45 PM  

  • Proportsioonid on muidugi tähtsad,
    aga tülli ei pea ju päris baleriiniseelikuks ratastama,
    ja nagu Aldo Järvsoo oma viimase kollektsiooni FolkCouture iseloomustamiseks ütles: "Rahvariiet on eluaeg valesti kasutatud, kuhjates seda naiste puusadele, mis niigi laiad." Kergema materjaliga saab kindlasti parema tulemuse...
    Või valida sel kevadel hoopis tuubseelik? Seelikuteema erutab.

    By Anonymous Anonymous, at 2:36 PM  

  • jah, naiste puusad on pedepoistega ja üldse kõigi meestega võrreldes sündsusetult laiad. aga aldo kollektsioon oli muidu mega.
    valida võib ka tulbi-, tupp-, mull- ja kellseeliku vahel, nagu mu Elle mulle ütleb.

    By Blogger triibik, at 3:42 PM  

  • Milline on kellseelik? Budilniku kujuga?

    By Anonymous Anonymous, at 5:43 PM  

  • no nendele jäävad seksikad mustlasseelikud a la andres aak ja bläku möödunud hooajal ;) mood on minu meelest jumalikult demokraatlik tänapäeval. igaühele midagi.
    küll on ikka pikk kommentaarium sedapuhku. lausa lust! peaks siukse eraldi suka-soki-silmkoe-kombineeblogi tegema. et mu arvukaid (heh-heh) meeslugejaid mitte ära peletada.

    By Blogger triibik, at 8:20 PM  

  • ps, ts - elle defineeris seda kui a skirt that sits on the waist, with twin pleats on the waistband that gives the bell its gentle curved shape. ehk siis pigem kelluke, mitte kell.

    By Blogger triibik, at 8:25 PM  

Post a Comment

<< Home