uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, March 11, 2006

kuidas
KUIDAS
KUIDAS
on võimalik, et ma Bestselleris tellitud koogi LIHTSALT ÄRA UNUSTASIN???????

See on haiglane, see on loomuvastane, issand, ma olen haige, ma pean palavikku mõõtma.

Kui see jõletu fopaa välja jätta, siis oli eilne õhtu viimase peal. Esmalt Ruth Huimerinna näitus disainigaleriis, seejärel Bestseller ja raamatupood, kust soetasin Anni Arro kokaraamatu, mida tühja kõhuga vaadata ei saa. Anni Arrot nägime Viru keskuses ka ihusilmaga, mõtlesime, et on kaks varianti, mõlemad 32aastaste filoloogide jaoks sobivas küpsusastmes. Et kas surume ninad vastu klaasi ja vahime teda klaasi tagant. Või istume kõrvallauda, seljad tema poole, ja vahime puudritoosi peeglist.

Ei teinud kumbagi. Pärast käisime "Naftat" vaatamas. Mehed on seal muuseas TÄITSA paljad, minge vaatama. Ja Mirtel peaaegu. Oh, kui maia näoga üks ärimees me vastas teda piidles. Mis näoga ma ise neid paljaid mehi vahtisin, seda ma muidugi ei tea.

2 Comments:

  • Eile maksin prismas toidukorvi eest kenasti ära ja läksin apteeki. Kauba jätsin loomulikult rahumeeli letile... Müüja ei teinud teist nägugi.

    By Blogger kalake, at 2:15 PM  

  • Ma tegin ka eelmisel aastal nii, ühe korra. Teisel korral jätsin rahakoti Prismas sinna toidulindile, produktid võtsin kaasa. Aga palavikumõõtmise Guinessi rekord kuulub meile. Alates 16 jaanuarist peaaegu igal õhtul, alguses tihemini. Seni pole lõppu näha.

    By Blogger Lupetta, at 12:10 AM  

Post a Comment

<< Home