uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, March 25, 2006

Lubasin küll endale, et ei tule tänasel sulnil vabal päeval netti töllerdama, aga näh, vaja ju lemmikbloogid üle vaadata. Ja natuke lehti lugeda. Leidsin toreda lookese Sarah Jessica Parkerist.

Ah, pagan, peab ikka koristama hakkama. Rämps kasvab üle pea. Kõik toad on laste pudinaid täis, ja kui ma ütlen "pudinad", siis ma mõtlengi pudinaid - legoklotse, tükkideks katkutud Kinder Surprise'i mehikesi, korgita vildikaid, lepatriinusid, paberilipakaid. Tahate ülevaadet suure toa põrandast? Alustan siit, arvuti juurest.
1. Miina mänguasi (ma parem ei kirjelda, mingid klotsid, peeglid)
2. Pisike Tinky-Winky
3. Roosa kohvrike pisikeste mängujäneste elamisega (lahti)
4. Plastmassist vöö

Laua all:
5. Kõrisev pehme kuubik
6. Leht paberit
7. Roheline kahe otsaga vildikas, üks kork puudu
8. Punaseruuduline linik
9. Veel kaks lehte paberit (üks väiksem)
10. "Kõige suurema sõbra" laulude videokasseti karp
11. Plastmassist jäätiseämber (tühi)
12. Pehme sinine i-täht

Arvutilaua ja riiuli all:
13. Tolmurull (mitu)
14. Magnetiga kujund (2)
15. Sinine mängumuna
(ohoo, just praegu tuli mul geniaalne mõte need asjad inventuuri käigus ka välja võtta sealt riiuli alt)
16. Kaks valget klotsi
17. Kinder Surprise'i tühi plastkest
18. Punane vildikas
19. Sinine mängukruvi
20. Nukuteekann
21. Nukukraanikauss (kapil uksed eest kistud)
22. Kokkumurtud pilt, peale kirjutatud EMME.
23. Raamat "Jääkaru-Mardi uus sall"

Diivani ees:
24. Diivanipadi
25. Kõva istumispadi mu isale, kel on puusaliiges haige
26. Suur rannapall
27. Komplekt mõõtekulbikesi
28. Sinine karp, kus kunagi olid šampinjonid
29. Miina pissipott (kuiv, kummuli)

Diivani alt paistab:
30. Paberileht

Ma igaks juhuks käpuli ei lange, seal on tegelikult veel palju asju

Teise diivani ees:
31. Köharohu mõõtetopsik
32. Suur Stockmanni kilekott mänguasjadega
33. Elevandikujuline vöökott
34. Papptaldrik

Hm. Nüüd tuli tõesti tahtmine koristada. Aga eile olin tubli ja sorteerisin ära umbes kolm filmitäit fotosid, mis igal pool vedelesid. Kõige rohkem võttis aega kronoloogilisse järjekorda panek. Seda enam, et Mii oli juures ja nõudis kogu aeg vaadata. Kui ma nüüd veel telefonimärkmiku kah ümber kirjutatud saaksin, siis oleksin supertubli.

Ah, ma olen nagunii supertubli! Kõik naised on supertublid. Meestel pole kah viga.

4 Comments:

  • jah, meil oli täna teatud tähtpäeva puhul sööjaid laua ümber rohkem kui majapidamises leiduvaid taburette-toole. keerasin siis köögiseina ääres seisva diivani laua äärde. ma ei uskunud ise ka, et diivanialune niiii hull võib olla. loetelust parem loobun...

    By Blogger Unknown, at 10:46 PM  

  • Kommenteerides viimast lõiku: eks ole!!!

    By Blogger Anu, at 1:29 AM  

  • Ärge parem rääkigegi!

    By Blogger oravake, at 11:25 AM  

  • Fotode sorteerimine on suur töö ja vaimunärmine. Minulgi kaks aastakäiku sortimata, kuigi segajaid vähem peal.

    By Blogger Lupetta, at 1:32 PM  

Post a Comment

<< Home