uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, February 08, 2006

Kui palju mõtteid, kui palju emotsioone. Tulen lasteaiast. Esiteks - kasvataja kutsus mind vaikselt kõrvale. Aimasin halba. Niisiis, tulekul on ülelinnaline etlemiskonkurss. Ja vaja on etlejaid. Ja meie jänespüks läheb koos A'ga, kes on ausalt öeldes jultunuim plika, keda mu silm näinud on, lasteaia eelvooru. Mirri esimene reaktsioon oli muidugi kime ei. Aga kui moosisime, et valime ise kodus luuletuse jnejnejne, siis hakkas nagu looma. Vaatame. Mina olin ju üle lasteaia deklamaator, keda võis iga kell esinema saata. Mirrile jääb jube hästi meelde ja kodus loeb täitsa kenasti, aga esineda pelgab. Vaatame.

Emotsioon number kaks. Järgmine aasta, rõhutan, järgmine aasta lõpetab Mirr lasteaia. Viimasel rühmal on kombeks lavastada mingi näidend. Meil tuleb "Lumivalgeke". Ja kostüümid peavad olema valmis 25. märtsiks käesoleval aastal. No kuulge. Nad ju kasvavad ka. Kuna Mirr on jutustaja rollis, siis loodan kergelt pääseda. Kaltsukasse, marss, eks. Maitea, midagi pikka ja sametist või umbes nii. Aga ikkagi jabur.

Emotsioon number kolm. Eelmainitud A, kes on öelnud Mirrile, et ta on vana pastel, ning ähvardanud mu nutupasunat ühel emme igatsemise hetkel, et ta ei näe oma emmet enam MITTE KUI KUNAGI, niisiis, eelmainitud A tahab kangesti meile külla tulla. Kuna eelmine nädal paar pliksi käisid ja oli jube lõbus. Ja A, kes vaatamata viiele eluaastale on inimhingede insener ja suhtleb nagu tank, tõmbas mu oma ema silme all lasteaia riietusruumis liistule sõnadega: "Noh, Mirjami ema, räägime nüüd ühe asja selgeks. KÜLLA." Tsitaat on täpne.

Number neli. Mirr leidis mu kotist üles ilusad patsikummid, mis ma talle sõbrapäevaks ostnud olin. Sain pahaseks, et mis ta tuhnib mu kotis, ja lõpuks nuttis tema, et ta üllatuse ära rikkus. Ja siis pistis Mii kriiskama, et Mirr talle kumme ei anna. Ja mina hakkasin hüsteeriliselt naerma.

P.S. A-le anti "Lumivalgekeses" kurja võõrasema roll. Täpsemat casting'ut annab ikka otsida.

4 Comments:

  • Kui palju kirgi! Ka minu lasteaia-mälestused on midagi Mehhiko seebiseriaalide sarnast.
    Mind terroriseeris vanema rühma paks ja vastiku iseloomuga Ave (sry, Aveke!), kes talvehommikuti riidehoius mu karupüksid rebadele tõmbas, kui ema oli tööle läinud ja mind lahti riietuma jätnud.

    By Anonymous Anonymous, at 4:12 PM  

  • Lasteaed on üks väga karm koht, aga nähtavasti vajalik esmaseks sotsialiseerumiseks. Minu esimene lasteaiapäev ei lähe mul kunagi meelest. Läksin lasteaeda veidi hiljem, umbes nelja-aastasena. Samal päeval olid mingid pagana pühad, nii et saalis oli pidu ja kõikidel oli käes punane lipp ja pähe tehtud paberist punane täht. Minu traagika oli see, et lipu ma küll sain. Aga tähte polnud minu jaoks varutud. Tundsin ennast ikka heidikuna küll. Siiani vaatan neid pilte kerge kripeldustundega, kus kõikidel teistel teistel on täht peas ja minul ei ole...

    By Anonymous Anonymous, at 8:57 PM  

  • Lasteaed on üks karm koht ja ilmunud on mingi uus kontingent - jõhkrad lapsed. Kas need on siis need indigo või mis?
    Kaisal oli ka "Lumivalgekese" etendus, kus talle anti Lumivalgekese roll, aga kostüüm toodi lasteaia kostüümilaost. "Väikses Nõias" oli ta Väike Nõid, tahtsin veel lisada. :-)

    By Blogger Lupetta, at 10:11 PM  

  • Jestas kui lahe lugemine!
    Eriti kui tead kurjakuulutavat A-d lasteaiast. Mu oma pliksi nimi on ka siit läbi käinud kuid siiski on nii naljakas lugeda!
    Ikkagi inimene!

    By Anonymous Anonymous, at 10:43 PM  

Post a Comment

<< Home