uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, January 31, 2006

Viimaks ometi häid uudiseid. Kallis Kiisik hakkab vaikselt paranema. Ma ju, vana paadunud ateist, jumalat ei usu. Aga ma olen päevast päeva keskendunud ja mõelnud ja kelleltki midagi palunud ja nõudnud. Ja käskinud ja kamandanud, et põletik alla ja palavik alla ja Kaisa terveks ja massinate alt välja. Ma pole ühegi perevälise inimese pärast nõnda muretsenud. Ta on supertüdruk.

Olen juba sellises vanuses, et näen erutavaid unenägusid omaenda uuest seelikust. No aga on ka põhjust.

1 Comments:

  • Ma olen kaks nädalat elanud nagu unes, ei lugenud lehti ega blogisid. Keskendusin ainult ühele asjale-Kaisa haigus. Vahepeal oleks tahtnud ise juba narkoosi minna, et oleks kergem seda taluda. Mul on kohutavalt suur rõõm, et nii palju inimesi Kaisa haigusele kaasa elas. Ma olen kindel, et kõik need mõtted aitasid kaasa, aga muidugi ka Kaisa suht terve organism. Noh teised organid ju olid terved ja pidasid vastu siiamaani tundmatule haigustekitajale.

    By Blogger Lupetta, at 10:52 PM  

Post a Comment

<< Home