uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, October 27, 2005

Puhh, ma pole õnneks ikka nii suur räpakott, kui kartsin. Vaatan juba pikemat aega, et köögi ja esiku linoleum näeb must välja. Pesen, aga ikka on must. Nüüd siis jõudsin järeldusele, et musta mulje jätab linoleumi alt kumav vana linoleum. Pealmine, ilus kollane, on nelja ja poole aastaga nii ära kulunud. Terendab võimalus panna maha see mustavalgeruuduline, mis meil Tartus oli ja mille vastu endiselt nüühi tunneme.

Aga igavene räpakott olen küll. Markantseim näide jääb õnneks aastate taha. Pakkusin kunagi Tartus kolmele kidrataadile öömaja, ise ööbisin mujal. Pärast tunnistas üks, et nälg oli sundinud neid hommikul mu külmkappi kiikama. Ühe kaanekese kergitamisel vaatas kausist vastu kartulipüree roheline habe.

3 Comments:

  • Mina küll ei mäleta! Minu mäletamist mööda oli tuba soe ja elamine hubane,
    ja enne lahkumist sättisid sa meile ilusti veel paar meesteajakirja ka lauale... Võib-olla vaatas roheline habe mulle hoopis peeglist vastu?

    By Blogger Teet Identi, at 1:18 PM  

  • sa ISE rääkisid mulle hommikul ja mul oli jube häbi.

    By Blogger triibik, at 2:18 PM  

  • See pole räpakotlus vaid meditsiin. Kuidas muidu me antibiootikumid saime ja sina aitad asjale ka natuke kaasa :))))

    Kõige lahedam on see, milliseid erinevaid värve habesid/hiiri võib ühel kartulipudrul kasvada ;)

    By Blogger Triin :), at 5:42 PM  

Post a Comment

<< Home