uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, October 23, 2005

Eino. Eino, kui ma juba lõnga unes näen, siis tähendab see vist seda, et tuleb ikka ära osta. Mul ei ole aega käsitööd teha. Siis ma ei jõua enam lugedagi, aga lugemine on nambö uann. (Ja ma pole nagu mõni, kes koob, loeb ja vestleb ühekorraga, vaadates samal ajal veel telekat või nooti.) Ma pole suurem asi käsitööline. Ma ei suuda süveneda inglis- ja soomekeelsetesse juhenditesse, sest olen harjunud eesti keele ja skeemidega. Mulle tegelikult ei meeldigi efektlõngast asjad. Kui, siis ainult sallid või muud vidinad. Ja midagi suurt ma nagunii ei teeks. Salli jälle poleks mõtet teha enne, kui jope on ostetud. Aga kõik müügil olevad joped on igavad.

Teisalt - paar ööd tagasi nägin unes, et mul tuleb volikokku minna. (Vaat mis valimised inimesega teevad.) Puiklesin küll vastu, aga see ei aidanud. Mul oli jube hea meel üles ärgata. Ja ma ju ei võta seda unenägu üleskutsena järgmistel kohalikel valimistel kandideerida.

Halvasti mõjuvad need käsitööbloogid, halvasti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home