uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, October 14, 2005

Mitte kodutriibik, vaid kuri öösärgiga majasokk. Ja ometi on kodukontori esimene reegel: pane ennast inimese moodi riidesse!

Selles korteris tuleb teha üks de-cluttering ehk soditustamine. Ma kohe tunnen, kuidas kõikjal vedelevad asjad must energiat välja imevad.

Aga laat oli võimas. Miks ma küll nii vähe raha kaasa võtsin? Oleksin muidu kõik need kompotid ja moosid ise ära ostnud. Sest maakodu ega -vanaema ega miskit aeda meil pole ja pole kunagi olnud. Ja see, kes turult toodud kraamist hoidiseid vorpima hakkab, see pole mina.

Ma tahaks 1) rahulikult kemmergus lugeda; 2) õue minna. Õueks kvalifitseerub varsti rõdu, kus ma Miid magama kääksutama hakkan. Seda kemmerguasja me veel vaatame.

Olen väsind ja tüdind. Töönädal võtab ikka läbi küll. Eriti sul ripub jala küljes üks vinguv laps.

1 Comments:

  • aaa, jaaa, ma tean küll seda tunnet. Mul on ka jõle tihti niii.
    Jõllitan arvuti ees sassis tuba ja töö ka ei suju. Nii kui tuba on korras, siis ka muud toimetused lähevad paremini.

    By Anonymous Anonymous, at 8:21 PM  

Post a Comment

<< Home