uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, October 04, 2005

Miinal on meestega sarnane maitse. Küll tema juba oskaks Victoria's Secreti pesukataloogi hinnata. Vaatasime täna Hullude Päevade vihku. Mina üritasin talle ikka titade pilte ette sööta, aga temal jätkus silmi üksnes napis pesus näitsikutele. Suskas neid ja ütles tunnustavalt "tiss".

Aga täna tekkis uus sõna. Sõrm torgati lõbusalt ninna ja öeldi umbes kakskümmend korda "nännä".

Which Victoria's Secret Angel are you? Mina olen Lima. Adriana Lima. Hull, lõbus ja enam-vähem paljas. Jajah, kui mitte arvestada triibulist pusa, punaseid dressipükse ja eri paaridest pärit sokke, siis see ma olengi.

3 Comments:

  • Alessandra Ambrosio!! Kesiganes ta siis poleks. Näeb välja nitsevoo.

    By Blogger Lupetta, at 3:32 PM  

  • rajakas osutus oma lemmikuks heidi klumiks!

    By Blogger triibik, at 4:46 PM  

  • Suure hurraaga olen Tyra Banks.
    Teda ma vähemalt tean ka.

    By Blogger Kiisik, at 10:42 PM  

Post a Comment

<< Home