uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, September 30, 2005

Milline sulnis vaikus siin valitseb. Arvuti ainult teeb oma häält, aga tema ma lülitan kohe jälle välja.

Eile vaatasime filmi "Pieces of April", mis oli hea lühike - umbes tund ja 19 minutit. Ja päris sümpaatne. Veidi enne lõppu pistis Mii, kes oli enda kohta võimsalt - lausa kolm tundi järjest - maganud, piiksuma. Leidsin ta voodist istumas, unine ja töts nagu väike põõsas. Nosisime siis - ja järgmised 20 minutit veetsin ma jämekoomilisel moel voodist välja imbudes. Iga kord kui liigutasin, hakkasid mu teksad ilgelt robisema (eblakad kuue taskuga teksad, mis ma Humanast ära tõin - on teised alt ikka natuke liiga laiad juba praegusel vihmaveetoru comebacki ajastul, aga ikkagi toredad; mentaalne noot: kui pükstel ei paista midagi viga olevat, siis kontrolli, kas lukk ikka seisab kinni; see häda on nendel stretšvelvetitel, Humana pükstel nr 2; aga ärge te vahtige midagi, mul on üks nipp, kuidas seda parandada) ja Mii pistis sahmima. Ja kui algab sahmimine, siis lutti ei võeta, sest miks võtta lutti, kui on olemas inimlutt, eks.

Nojah, ja see robisemine ja sahmimine kordus paar korda. Sest kui robin teda üles ei äratanud, siis kääksuv põrand ikka äratas. Aga lõpuks hiilisin ikka uksest välja ja sain filmi lõpuni vaadatud. Lõpus olid eriti nunnud laulud.

Ja kui lõplikult voodisse kobisime, oli Mii võtnud seal L-tähe kuju, nii et mina pidin tema varvaste ümber V-tähe moodustama. Aga magasime nagu rondid päris jupp aega.

Nii. Nüüd on maiuspalad (lisaks juba konsumeeritud kohvijäätisele, mille soetamine oli mulle omaselt jabur. Nimelt uurisin Minski külmletis jäätiseid, et mis ikka lahjem oleks. Tapvalt hea maasikamoosiga plombiir tundus liiga rammus, oma 250 kcal. Ja siis märkasin äkki Valio uut kohvijäätist, ja kesse siis kaloreid enam vaatas. Kodus ilmnes, et samuti ca 250. No aga olid ka kalorid! Jube hea. Kindlasti selles uues Selveris seda jätta pole ja ma pean hakkama Minskis sõnu söömas käima. Mitte et ma Selverisse praegu mahuksin. Kogu Koppel ja Pelgurand on sinna kogunenud, ei tea, mida nad seal teevad.): Areen, Soome Iidolite-saade lindis (hea on ju inimeste mõnitamist vaadata), uus "Edevuse laada" film. Ega ma palju jaksa, aga ikkagi. Illusioon loeb. Reede õhtu!

2 Comments:

  • nojahnoh :) ma just kirjutasin sulle oma blogi kommentaari, et ma otsin meeleheitlikult kohvijäätist :) ja mis sinu blogist kohe seejärel loen! :D

    By Blogger paranka, at 9:53 AM  

  • erinevalt sinust polnud mina mingit reklaami märganud. aga ingman vist jah, mitte valio. minski poodi, marss! vaata ainult, et sa habemega turvamehele vahele ei jää!

    By Blogger triibik, at 10:42 AM  

Post a Comment

<< Home