uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, September 27, 2005

Mind on hästi kerge nutma ajada, aga õnneks on sama kerge mind ka naerma ajada.
Nutma: saan vinguva Mii lõpuks ometi rõdul magama - ja seepeale visatakse neljandalt-viiendalt korruselt müraki alla osa aknaraamist. Ja neid juppe hakkab sealt kolinal edasi tulema. Näis, kui kaua laps magab. Pärast viskamisosale järgneb ju vist puurimine.

Naerma: vanutasin siis lõpuks pesumasinas ära oma salli, venitasin ära ja lõikasin vajalikud jupid küljest. Ja tuligi täpselt samasugune nagu pildil, ainult et punane! Olen vaimustatud, tunnen end tapvalt hea käsitöökunstnikuna ja tagatipuks tuli mulle geniaalne idee, mis järele jäänud punastest nupsudest teha. Nüüd jääb veel küsimus, kas raatsin selle ära kinkida. Raatsin vist ikka, sest see sall on minu meelest just selle kingisaaja moodi.

PS Üritasin spämmivastase kaitse peale panna, nii et kommijatele pikka meelt. Mitte et neid komme nüüd nii kole palju oleks ...

Uhh, ma olen käsitööline! Hakka või uut ajakirja tellima. Annan endale ikka aru, et mul kahjuks pole aega selliste asjadega tegelda. Aga vahelduseks oli jube mõnus. Kahe õhtuga sai sall valmis.

Naerma vol 2: tuli meelde õngitseda pesumasinast ka kolm punast vildipalli, mis prooviks tegin. Nunnarid! Täielikud nunnarid! Üks küll teistest veidi väiksem, aga ikkagi. Hoia alt, Mann!

5 Comments:

  • Ja paluks siis punase salli pilti ka. Kuidas su pesumasin sellele vildile reageeris, sõela puhastasid juba ära? Ma kõige esimesel korral ei taibanud, et pärast enam vesi välja ei lähe.

    By Blogger Terje, at 8:46 AM  

  • uhh, visak, sa ajad päris hirmu peale. kus see sõel seal on? vesi läks välja küll.
    aga pilti ei saa panna, sest digikas tuksis.

    By Blogger triibik, at 9:53 AM  

  • minul küll (ptui-ptui-ptui) pesumasinaga midagi traagilist pole juhtunud, Aga võib-olla asi selles, et mul vana masin aj ei omagi mingeid sõelasid?

    By Anonymous Anonymous, at 10:34 AM  

  • hm sõel... Ajab kõrvad laiali. Mul ka viimasel ajal viltimist palju olnud aga vesi on nagu välja läinud ilusti siiani.

    Aga pildistamisest. Kui oled tallinnas siis tule ma teen klõps ise ära pisikese sokolaadi eest :)

    By Blogger Liia Tammes, at 9:23 AM  

  • Minu pesumasin mind juba ei hellita, kui ma igasugu ebemeid eritavaid asju sinna hulgim sisse topin. Piiksub. Ja enne ei jäta, kui ära puhastan ;) Viltinud ma nii "pudedast" materjalist pole, aga mõed kunstkarvased asjad ning just eriti kaltsuvaibad küll ses mõttes pesumasina sõbrad ei ole...
    Huvitav, et ta miskipärast enamasti kuivatusrežiimil avastab, et filter puhastamist vajab...

    By Blogger Elsa, at 1:50 PM  

Post a Comment

<< Home