uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, October 16, 2005

Kas peale minu leidub veel mõni inimene, kes pühapäevi ei salli? Laupäeva hommik seevastu on sulniduse tipp. Eriti kui ülakorruse köögist kostab kell üheksa eesti hümn, peenikese häälega ja selgete sõnadega, ehkki seal ühtki eestlast ei ela. Vot tebje integraatsia!

Eile sattusin üle pika-pika aja Briti Nõukokku ja panin seal endalegi ootamatult kolmsada krooni hakkama. Sajaka raamatukogu ja kakssada videoteegi kasutamise eest. Sest neil oli uus Zadie ja "The Life and Death of Peter Sellers".

Enne seda filmi jõudsin hea sõbra oma Freudian slipiga ära solvata. Ütlesin täiesti lambist Tartu asemel "maale". Ja mida sa seletad, et ei mõtle tegelikult üldse nii, seda enam, et olen seal ligi kümme aastat elanud ja igatsen vahel tagasi. Kui Freud ütleb, et mõtled küll. Ja järelikult mõtlengi. Ja olen väga imestunud.

Film oli muidugi võimas. Tekitas hirmsaid süümekaid Hello Kitty joonistuskomplekti pärast, mille Mirr meilt mäkkärist välja mangus. Õnneks sööb ta sealsest valikust ainult friikaid, limpsi ja hamburgerit ei võta suu sissegi. Aga ikka tekkisid süümekad.

Miina vaatas täna hommikul Krista Kaera ja ütles mitu korda "emme". Mul poleks midagi selle vastu, kui ma mõnekümne aasta pärast samasugune välja näeksin. Ilmselt näen kah. Juba praegugi, nagu võsuke arvab.

Aga hatune vaip kadus juba järgmine päev pärast seda, kui sellest blooginud olin. Järelikult kojamutt loeb mu bloogi! Oh, temast tuleks teinekord pikemalt kirjutada. Jube stiilne parm.

5 Comments:

  • Muide ma pidurdasin all ukse juures tükk aega põhjendusega, et seal kuskil peab rüiuvaip olema. Teised ei saanud aru, millest ma räägin:-(

    By Blogger Lupetta, at 9:26 PM  

  • Ma jälestan pühapäevi. Kõige lemmikum nädalapäev on reede õhtu (see on täiesti omaette päev) ja kõige jubedam on pühapäeva pärastlõuna. Kõik teised päevad on täitsa mõnusad.

    By Anonymous Anonymous, at 9:44 PM  

  • tuleb tunnistada, et pean ka hüüdes kirjutama jaa, mulle ka ei meeldi pühapäevad, eriti nende kulgemine esmaspäeva poole. ehkki sinu puhul, kodukontori inimene, ei saa ma sellest võibolla lõpuni aru, aga mina lähen esmaspäeval näiteks tööle, s.t. pean ennast käima tõmbama ja reeglina viimasel ajal ei suuda maha rahuneda kogu nädala jooksul, tunnen oma panuse tohutut vajalikkust ja siis jään mõtlema kas see ikka on nii vajalik. võibolla peaks kaaluma rahulikumat elu? nii, selline teraapiaminut siis. tänan.

    By Anonymous Anonymous, at 12:03 AM  

  • Ma olen pühapäevade asjus täiesti nõus. Ükskõik, kas esmaspäeval peab tööle minema või mitte, ikka on pühapäeval vastik näriv tunne. ma kahtlustan, et see trauma sai minu puhul alguse kooliajast. Sest alati olid NAD pannud esmaspäeva peale kõige hullemad tunnid, tööõpetuse sealhulgas. Kuigi siin bloogis, mis on vägagi käsitöö sõbralik, on suur julgus mainida, et ma olen eluaeg olnud täielik käsitöö hälvik. Ja mu ema, kes pidi pühapäeviti kas heegeldama, kuduma või õmblema, väljendas suhteliselt häälekalt arvamust käsitöö, kooli ja minu suhtes...:)Aga pikemaks analüüsiks vajan diivanit ja Freudi.
    Mis aga puutub tartlaste linnatunde solvamisse, siis mina praktiseerin seda aeg-ajalt kogemata pärnakate peal. Küsides, et millal te ka linna tulete, mõeldes linna all loomulikult Tallinna...

    By Anonymous Anonymous, at 1:11 PM  

  • Kuule meie laulsime lapsega mingil päeval köögis valjusti ja heledahäälselt Eesti hümni. Aga meie all ei ela küll kedagi. Ja tegelikult oli see vist neljapäeva õhtul hoopis. Aga meil kajab nii ilusasti ja hümni sõnad oli vaja pähe saada.

    By Blogger Terje, at 11:12 PM  

Post a Comment

<< Home