uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, July 15, 2005

Tänane töö tehtud ja Mii magab. Jumalik. Sest viimastel päevadel olen end leidnud olukorrast "Mii röögib ja ei jää magama, Mirr tahab, et ma teeksin talle paberist kübara, aga kuidas, KURAT, ma teen, kui töö peab tunni aja pärast valmis saama?!". Pluss see leitsak, see leitsak.

"Külili" oli ju täitsa tore, aga ootasin haibi mõjul enamat. Kõige naljakam oli ikka see, et tegevus hargnes Californias paigas nimega Solvang. Ei, veelgi naljakam tundus mulle sõna "hoorapurikas". Ja see, kuidas paks kuri alasti mees vatsa vappudes autot taga ajas. Jah, ropptriibikule andke ikka selliseid nalju ette.

Käisin kirjastuses, mida peatoimetaja võrdles põrguga. Noh et põrgulikult palav. Mulle tundus see küll paradiis. Raamatud-raamatud-raamatud, ja mitte ühtki last ega sugulast. Allikaveeautomaat koridoris. Ise koristama ei pea. Oleksin tahtnud laua alla pesa teha.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home