uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, April 22, 2005

Sain ma jee raamatut lugeda

Minni magas päeval täpselt viis minutit. Tõele au andes sain tema kõrvalt küll Ekspressi läbi.

On vist ikka "Thou shalt not blog, but read books today"?

Aga mulle tuli veel meelde, et hambaarsti akna taga oli varblaste pesa. Sellal kui linnukesed edasi-tagasi seerisid, korises Vikerraadios Marju Länik "Kes külvab tormi, lõikab tuult". "Korises" on väga täpne verb. Lauri Laubre süntekaakordid ja Karavani stiilis kriiskavad meesbäkid moodustasid sellise tapva sousti, et Phil Spector pööraks hauas ringi, kui ta hauas oleks.

Kräsupea aga polnud määratud täna ainsaks koogiks jääma. Mu sakepohmellis kaaslane naasis töölt Mademoiselle'i kaudu ning tõi lisaks veel kahele hõrgutisele kondiitriteose, mille järele hakkan ilmselt titekäruga kappama. Imeline beseerull, vahel kohupiimakreem ja maasikad. Sarnaneb Anglais' Budapesti rulliga, mis on siiani mulle täielik wet dream. Ju. Ma. Lik.

Peadest veel niipalju, et Mimi andmeil on lühikesed poisipead absoluutselt out. Ega mul muud üle jää kui giljotiini alla minna. Muuseas, Prantsusmaal toimus viimane giljotiinhukkamine alles 1977. Peast jäi ilma Tuneesiast pärit mõrtsuk Hamida Djandoubi. Kui nüüd (värskelt netist ammutatud) teadmistega hiilata.

1 Comments:

  • assa jumal, ma olen ka täiesti aut.
    Küll tuleb kord ka minu aeg ...

    By Anonymous Anonymous, at 1:14 PM  

Post a Comment

<< Home