uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, April 22, 2005

Thou shalt not blog today, but read books

Raske, jumal, raske. Ja teisalt nii kerge, sest ootamas on mõnus lugemisvara, kann rohelist teed ja nüüdseks juba pool karbitäiekest Säästumarketi kräsupead, mille ostsin endale preemiaks selle eest, et ma hambaarsti juures nii tubli tüdruk olin.

Ega ma eriti teiste inimeste bloogides ei tuhni. Eks ma mõned lingid pea varsti panema. Aga enamik kohti, kuhu selle skate.ee nimekirja kaudu sattusin, pritsisid sihukest teenage angsti (persse, ma vihkan ennast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deaaaath!!!!), et põgenesin ummisjalu. Kirjaoskamatust ma kah ei talu. Ses mõttes olen ikka snoob. (Ja need vead, mis ma oma kirjutisi üle lugedes märkan, parandan ikka ära. Nagu näiteks konnaraamatute autori nime.)

Kuidas last lugema õpetada? Tuleb komm ära peita ja jätta kiri, kus see on. Funktsib. Mirr on naljakas plika, et kirjutama hakkas enne kui lugema. Ja nüüd pusib korraga väikest ja suurt kirja.

"Thou shalt not blog today, Triibik!"

Ai, ma armastan raamatuid! Aga nüüd läheb veel paar tundi, enne kui see tatine ja köhiv plikadebänd voodisse saab.

Kräsupea sai vahepeal otsa. Jõle hea oli. aga mendelejevit oli kõvasti sisse topitud. Eile avastasin Selverist tibatillukesed üheinimesetordid! Elu on ilus!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home