uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, April 18, 2005

Meie töökas kollektiiv

Meie töökas kollektiiv.
Olime väsinud, kuid õnnelikud.
Suht-koht.
Pikk jutt, sitt jutt.
Loll jutt suhu tagasi.
Klaasissepa tütar oled vä?
Kõrvu pole pesnud vä?
Pime oled vä?
Kuidas sa hästi elad ka siis?
Neljad-viied.
Kirjutame-joonistame.
Igati.
On, nigu on.

Ja sellal kui ma neid ridu kirjutasin, kõrvetasin köögis poti põhja. Eile jätsin pliidile kõrbema sokid, mis olid meresoola täis, et nendega põskkoopaid soojendada. Kas ma tõesti võin end pidada Gwyneth Paltrow'ga ühel pulgal olevaks? Või pole mu hajameelsus mitte emadusest, vaid ilgest nohust, mis mõtteid peast läbi ei lase? Eelistaksin seda teist varianti.

1 Comments:

  • Minu vaieldamatu lemmik on "don't worry be happy", mida mu ema talle ainuomase aktsendi ja kelmika hääletooniga leelotada armastab.

    By Anonymous Anonymous, at 12:09 PM  

Post a Comment

<< Home