uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, April 15, 2005

Küpsete inimeste meelelahutus

Vaatasin eile, kuidas Miina jalga suhu topib, ja üritasin järele teha. Paras jupp maad jäi puudu. Tarmo proovis kõigepealt istest ja sai hakkama, aga see ei lugenud. Selili tuli teha. Heitis põrandale ja toppis varba suhu. Sain vihaseks. Milleks mulle 40kilone edumaa - kerguses -, kui ma varvastki suhu topitud ei saa?
Jah, küpsete inimeste meelelahutus. Aga proovige siiski järele. Ja teatage mulle, kuidas läks.
Sundisin Mirri kah tegema. Ära tegi. Ma olen meie pere varbasuhutoppimisluuser.

5 Comments:

  • kas kukal peab maad toetama või mitte???

    By Anonymous Anonymous, at 11:43 PM  

  • Ei pea.

    By Blogger triibik, at 12:00 PM  

  • Vasaku jala varba sain suhu peale tunniajalist aeroobikat.:-)
    Kuutrollil jäi anaeroobselt 10 cm puudu.

    By Blogger Lupetta, at 11:48 AM  

  • Haa! Kätte sain varbad, nii vasaku kui parema jala! Aga muidugi istudes, selili pole lootustki. Ja tunniajalist aeroobikat ei läinudki vaja ;-)

    By Blogger Kuutroll, at 12:24 AM  

  • Manualis oli ju kirjas, et istudes EI LOE! :-( Onju Triibik! Ikka selili, ikka selili ;-)

    By Blogger Lupetta, at 11:01 AM  

Post a Comment

<< Home