uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, October 04, 2006

"Lõppude lõpuks tuleb välja, et elumatemaatika kõige lihtsam ja kõige raskem ülesanne on see, kas suudad miinusest plussi teha või ei suuda." Viivi Luik

Mõni päev on tunne, et kõigi inimeste eesmärk on mind hulluks ajada. Sel juhul elagu taas kodukontor oma stressialandajatega (külm valge vein, kuum vann - kas on mõni töökoht, kus saab keset päeva kähku vannis käia?). Samas on mu hullumine just sellega seotud, et töötan kodus. Teisalt, kontorisse ei tahaks kah minna.

Mõtlen parem millegi heale. Homsele etendusele näiteks. Ja laupäevasele jalgalaskmisele.

5 Comments:

  • Eile astus (pärast säärast ukselekoputust, et ei jäänud kahtlustki: ukse taga on keegi meesterahvas) päriskontorisse reibas MJ ja hüüatas: "Oi, sina ka tööl tagasi! Kuidas on?" -"Ei kommentaari," vastasin mokaotsast. Täna olengi kodukontoris (kuna stressialandaja shokolaad on jäänud ostmata, valasin hetkelise mõtluse järel klaasi jääkuupidele Vana Tallinna Chocolat-piisakese). Kas tuleb ka pikem komandeeringu-aruanne? Ja mis see hea etendus on?

    By Anonymous Anonymous, at 1:45 PM  

  • kas sügisstress? hmm... sina saad valada endale klaasikese, aga mina... tegelikult on isegi hea, et ma olen sunnitud pausi tegema, sest mulle hakkas see limpsimine isegi liiga meeldima. aga šokolaad on samuti hea stessimaandaja (ikka suur tahvel päevas), ainult et figuuri pole enam ollagi. ja rinnapiim on ka magusam, mistõttu on mart jällegi tissihhoolik:))

    By Anonymous Anonymous, at 8:02 PM  

  • jajah, inake, mart-poiss saab lausa kakaod siis. aga etendus on "hamletid". ja ma vist pole suurem aruandekirjutaja ... igatahes on lootust laupäeval sinnasamasse tagasi minna ja veidi edasigi. aga taas kord lühidalt.

    By Blogger triibik, at 10:56 PM  

  • no mai tea, vast tuleb ehk reede ka tore ehk...., et veel üks päev/õhtu, millele mõelda

    By Anonymous Anonymous, at 2:52 AM  

  • b: jaa, seda loodan ma ka! üks veike lõualõksutamine kulub alati marjaks ära.

    By Blogger triibik, at 8:49 AM  

Post a Comment

<< Home