uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, September 17, 2006

Eilne päev olnuks perfektne, kui ma poleks oma päikseprille Kolga mõisa poodi unustanud. Käed kõrrejooke, kukleid ja rahakotti täis, jätsin vist leti peale. Kõiges oli süüdi mõisa restoran, mis otsustas broneeritud olla. Küll õhtust, aga nagu koristajamutt ütles, ettekandjal pole aega meid teenindada.

Aga enne seda jalutasime Kuusalu kandis metsas. Ettekääne oli seente otsimine, aga me ei võtnud seda tõsiselt, vedrutasime pehmes samblas, mõnulesime päikese käes ja korjasime neid väheseid pohli, mida metsal meile pakkuda oli. Kuna Mii jäi autos magama, tegime enne Kolgat tiiru Käsmus ja Võsul. Kummaski olen väiksena õige mitu suve veetnud - elagu nõukogude süsteem ja asutuste puhkekodud. Käsmu pole ma juba oma viisteist aastat sattunud. Heldene aeg, kui kaunis seal oli! Ahhetasin ja ohhetasin ja ainus korrektne iseloomustus tundus: "Nagu Soomes!"

Aga see päikseprillikadu - see oli raudselt kättemaks mu edevuse eest. Inimene ostab augusti lõpus endale uued šefid shade'id, kus see alpuse ots! Aga mul on nüüd uusi vaja ju! Kohutav.

Ma lähen nüüd ära laadale. Vaja on osta sinki ja esemeid.

Pärast: hurraa, prillid tulid autost lagedale! Ei mingit kättemaksu ega moraali.

8 Comments:

  • me käisime ka laadal, aga vist jube vara ja olime teie tulekuks juba lahkunud. ilmselt oli laat sama, see vabaõhumuuseumis, eks ole.
    ja üksiti mulle meenub varasemast, et teie pere on ju suur laadatajatepere.

    By Blogger maris, at 9:47 PM  

  • ai, me oleme igavesed laadatolad. rocca-al-mare kevad- ja sügislaat on meie peres nagu aamen kirikus. mina kui mitteautojuht võtan alati hakatuseks pool toopi saare õlut, lähen lõbusaks ja hakkan puust kotte kokku ostma. sedapuhku plaanisin puust särki või vähemalt mütsi, kuid piirdusin siiski kahe 18kroonise käevõruga. aga muidu tavapärased kaubad: sink, põdravorst, õunad, maasikad, rosinatega leib. seal oli väga armas.

    By Blogger triibik, at 10:26 PM  

  • Rocca al Mare.
    Ei mingeid kriipse vahel, kirjanikuproua!
    Jah, eelmisel korral oli see triibuline kott ju. Mitu korda kandnud oled?

    By Blogger maris, at 11:26 PM  

  • Jumal, ära sa puusärki küll veel vaata!

    By Blogger Lupetta, at 11:53 PM  

  • Seda, et me tegime ka ühe seenekähkuka, vastupidiselt teile, meil pold üldse metsas aega olla, aga seeni saime palju. Kas Kuusalu kandis seeni oli? Sheal ju põles palju metsa suvel maha.

    By Blogger Lupetta, at 11:56 PM  

  • jah, sul on absoluutselt õigus. mõtisklesin selle vea üle veel täna hommikulgi. aga puust kotti pole ma kandnud MITTE AINSATKI KORDA. kuigi ta on lahe. siin peab olema mingi moraal.

    By Blogger triibik, at 9:32 AM  

  • lupettale: pold seal ainsatki seent. aga loksa poole käis metsa vahel äge ämbritega tuiamine, nii et seal ilmselt oli.

    By Blogger triibik, at 12:42 PM  

  • Meil oli ka suve alul väljasõit Kolgale ja sinnakanti (andeks, kohanimi ei tule praegu). Ma ahhetasin kaunidust. Hiljem külastasime forellipüüki, kus riigikeeles ei saand suhelda. See oli nagu teine maailm, nagu teine riik. Meie poisid pildistasid seda nagu turistid.

    By Blogger Liisapereema, at 3:43 PM  

Post a Comment

<< Home