uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, September 19, 2006

Kodukontori võlud: haarad külmkapi tagant wok-panni ja viskad kümne minutiga valmis kuskilt loetud õunawoki. Pann kuumaks, veidi võid peale. Hapukad õunad koorida ja viilutada, mõni minut wokkida. Peale raputad suhkrut, kardemoni ja kaneeli ning segad tasakesti läbi. Kui nüüd juurde oleks olnud panna väiksemat sorti lahmakas vaniljejäätist, siis oleks juba LIIGA hea olnud ja töömoraalile hävitavalt mõjunud. A nüüd oli lihtsalt VÄGA hea.

3 Comments:

  • Jess! Saab vähese vaevaga õunauputust leevendada. Tänan, et sa ikka retsepte siia paned. Mina ise olen väga laisk retseptide otsija. Kaks korda aastas tekib tungiv vajadus ja siis ma töötan natuke selle teema kallal aga muidu on küll rohtus see rada.

    By Blogger Lupetta, at 3:01 PM  

  • Ja tasakaalustamise mõttes ka kodukontori valud: külmkapi uks käib pliu-pläu, tomati-basiilikusalat, röstitud ciabatta ja suvikõrvits, maiuseks väljamaa lennujaamast pärit shokolaad, mis isegi minu jaoks liiga räme; veel on järel rose veini ja värsked kukeseened ootavad... Siis veel põige Triibiku lehele, ja juba ilmub laps magamistoast, pidzhaamapüksid töllis. Ongi tööajake läbi nigu oleks kits sabaga löönud.

    By Anonymous Anonymous, at 3:40 PM  

  • oi, ts, sul on ikka palju hõrgem kodukontor! ja lupetta: olen suutnud endast kahe kirjutamiskorraga jätta usina kokkaja mulje. mis on absoluutselt väär. aga see naminami-sait on ülimalt tänuväärne, eriti kui sul on mingi hunnik toiduaineid, näiteks õunu, mida realiseerida. leidsin sealt veel õuna-hallitusjuustu ahjuroa, mis on põhimõtteliselt nagu see kook, aga ilma rammusa põhjata. väga seks mu meelest!

    By Blogger triibik, at 7:16 PM  

Post a Comment

<< Home