uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, October 28, 2005

Süda läigib (ta läigib, ta lää-lää-läigib). Ma sõin just viis (loe: seitse) Tiina kommi. Ei teagi, miks. Sest põhjust pole. Põhjust oleks siis, kui ma
1) poleks eile pidus käinud - BonBon, no kussa-kussa, esimest korda, napsid-värgid, ainult et guudi-bäägi saamiseks lahkusin liialt vara;
2) poleks täna tööl käinud - füüsiliselt, mitte virtuaalselt nagu muidu - ega lahkunud sealt hunniku ajakirjade JA GUUDIBÄÄGIGA, millest eile ilma jäin. No ja täitsa pael (ütleb TT), sest guudibäägis oli lisaks värskele ajakirjale, šoksile ja karastusjoogile ka PUDEL LÕHNAÕLI - Clinique'i Happy To Be.
3) poleks täna Cafe Petersonis söönud.
4) poleks täna kinos käinud. Moraalset üleolekut tõstab veel see, et film pole kinno jõudnudki. Ega ma raha eest poleks läinud, aga oli päris tore meelelahutus.
5) ei teaks, et täna on reede õhtu ja homme on sulnis laupäev.

Kingateema jätkuks. Otsisin kunagi netist väljendit "sensible shoes", no oli vaja tõlkida ja mõtlesin, et järsku on ikka täitsa konkreetne värk. No konkreetsem kui madala tallaga mugav king. Ei olnud. Aga sattusin sellesse bloogi ja käin aeg-ajalt kiikamas. Sümpaatne on.

Käisin täna lõngapoes, aga masohhistlikul kombel ei ostnud midagi. Mulle lihtsalt ei meeldi enamik kootud ja heegeldatud asju! Mis ei takista mul seda linki siia panemast. Ma pole mitte lõngapede, vaid lõngaSKISO! No ma ei saanud seda oma lemmiklõnga ka osta, sest mis ma temast teen, mingi faking LAPI või?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home