uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, July 24, 2005

Kuritegelik oleks oma tiramisuretsepti avaldada, sest see on tapvalt hea. Nii et tahtjatel jääb vaid üle loota, et ma olen tõesti nõnda tõesti nõnda lahke ja pakun seda oma sünnaril. Ega väga kaua ei peagi ootama.

Mõnda torti sööd ja pärast kahetsed. Söömata ju ka ei saa jätta, see oleks loomuvastane. Aga sellesinatse tiramisuga on iga saadud pekigramm oma hinda väärt.

Ääremärkusena ja lohutuseks olgu öeldud, et Triibiku-nimeline kommidieet on hakanud funktsima nii, nagu Issand Jumal on kommid funktsima loonud. Kilod mitte ei kahane, vaid kasvavad. Tiramisu muidugi võtab magusaisu ära. Kilu tahaks. Või siis äärmisel juhul Statoili rummikooki.

Taastanud tiramisuga oma koha domestic goddess'ide seas, võtan ette projekti nimega "zhelatiin". Ei ole meil zhelatiiniga teineteisemõismist. Kord ei tarretu, siis tõmbab jälle klimpi. No seda Santa Maria Deli topsikut vaadates pole muidugi ime, et mu katsetused on seni aia taha läinud. Sest sealne instruktsioon on täielik jama. Aga eks ma proovin edasi. Täna näiteks oli Matilda kohvikus sulnis lõhetort ... Soolased tarretised on kah toredad.

Röhh, ma ütlen, röhh. Homme peaks sooritama kamikazeliku hüppe Kopli turule ja täiendama puu- ja köögiviljavarusid.

8 Comments:

  • kuule avalda ikka :) oma tiramisuretsept :) Ma olen kogu aeg tahtnud teha, aga alati tundub, et ei ole õige retseptiga ikka tegu. Niiet ole ikka lahkem, kuna mul pole suurt lootust seda su sünnal maitsta saada.

    Ja kus on Kopli turg? Balti jaama oma?

    By Anonymous Anonymous, at 11:18 PM  

  • Kopli turg on ikka Koplis, Kajaka turg öeldakse vist ka ;) Aga anna oma meiliaadress.

    By Blogger triibik, at 12:36 PM  

  • aaaa, selge ma kutsun ka Kajaka turuks seda kohta.

    ja meilikas on kiradak@hot.ee

    By Anonymous Anonymous, at 2:28 PM  

  • kajakas, saatsin sulle meili, aga see tuli tagasi.

    By Blogger triibik, at 8:08 PM  

  • See on küll täiesti imelik :(, sest tegin praegu proovi ja tuli sellele aadressile kiri kohale küll.
    Ilmselt on see lihtsalt jumala sõrm, et mu niigi laiadele puusadele rohkem ei ladestuks :)))

    By Anonymous Anonymous, at 9:24 AM  

  • tänud :) kätte sain.

    By Anonymous Anonymous, at 11:35 AM  

  • kui vähegi võib, paluksin ka seda retsepti. pliis? ma olen alati arvanud, et see üks ütlemata keerukas ettevõtmine on ja pole seepärast retseptidele tähelepanu pööranud. kui midagi viltu läheb, siis ma ei ütle kellelegi, kust sain ;)
    tri.angel@hot.ee

    By Anonymous Anonymous, at 1:45 PM  

  • triangel kus su blog on? :(

    By Anonymous Anonymous, at 4:07 PM  

Post a Comment

<< Home