uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, May 26, 2005

Täna siis Soome TV1st 22.40 armas film "Kiirtoit ja kiired naised". Küll on see peategelane alles kõhn ja küll on tal ilusad silmad.

Ükspäev tulid mul meelde kaks kõige lollakamat asja, mis ma öelnud olen. Kord küsisin Tarmolt, kui tuli jutuks, et ta sugulased elavad Iisakus, et kus see katedraal seal on. Ja teise asja tahtsin samuti enesepaljastustungis kirja panna - aga meelest läks ära. Ehk ongi parem.

Miinal on täna nimepäev, hurraa. Tahtsin talle Pelgulinna haigla beebipoest suvekübara osta, aga kõik olid seal igavesed lirakad. Kui juba kiilaspäisele daamile kübar, siis olgu ilus.

3 Comments:

  • oo, palju õnne Miinale :)
    Ja ma praegu just tuhnin mööda netiavarusi, et leida lahedat mustrit tüdruku kübara heegeldamiseks, enivei kopitame toas veel päevi. Aga ei leia ma mitte. Koba vist

    By Anonymous Anonymous, at 4:28 PM  

  • Aga Iisakus on väga ilus kirik, asub mäe otsas nagu katedraal. Iisaku on väga bro koht.

    By Blogger Lupetta, at 9:50 PM  

  • Pole viga.
    Ma ükskord vaidlushoos käratasin oma õele, "Ma ei usu oma sõnu!" (kõrvu pidasin ma silmas, loomulikult). Ja armas juhendaja T.T. alustas kord epistlit tudengitele sõnadega, "Minu eluajal..." (st kui tema veel noor oli).
    Tegijal juhtub.

    By Anonymous Anonymous, at 9:05 AM  

Post a Comment

<< Home