uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, May 22, 2005

Ministry of Silly Breastfeeding Positions võtaks meid Miinaga avasüli vastu. Tänane positsioon: mina selili, Mii kõhuli minu näo peal, jalad vastu voodipeatsit. Sit on my face and tell me that you love me.

Inim-Puhhi elasime üle. Puhhilikkust (Puhhichkeit) temas just ülemäära palju polnud, pigem selline kodukootud pussakas, Adik Levini dieedi järgse Margus Leivo mõõtu. Kitarriga. Eraelus Villu Valdma. Päris toredake. Kui Mirr inim-Puhhi esimest korda silmas, klammerdus ta Tarmo jala külge. Ühistegevustest keeldus pikka aega, aga võidujooksule suutsin ma ta auhindadega ahvatledes ikka vedada. Jooksime kahekesi käest kinni, sinka-vinka õhupallide ja mändide vahel. Olin nii täkku täis, et märkasin alles lõpuks Mirri vingumist: "Ära tiri mind! Valus on!"

Aga muidu oli imeilus päev. Sain esimest korda jalad paljaks. Veinid-grillid. Tort, mida sünnipäevalapse tellimisel kaunistas terve armaada martsipanist kasse ja koeri. Mentaalne noot salatitegemiseks: kurgile-tomatile lisada hakitud peterselli ja PIPARMÜNTI.

Nägin neljakuist beebit, kellel olid pikad paksud mustad juuksed. No Miil on see-eest võimalus end kübarate ja rätikutega efektseks teha. Päris Pikku Kekkonen ta enam ka ei ole, kuklatonsuur on juba kinni kasvanud. Kui ma nüüd järele mõtlen, on meil sahtlis must parukas, mille me Tarmoga Chris de Burghi kontserdilt ostsime. Ostsime sealt üldse palju asju, sest vana Chris oli jube tüütu. Ma polnud seal vabatahtlikult, vaid tööasjus. Aga parukat peab lapse peal proovima ...

Vaene karvakasukas inim-Puhh oli ühispildi tegemiseks näost nii lillaks tõmbunud, et manitsesin perenaist talle juua andma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home