uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, May 19, 2005

Tegelikult natuke tatine laul ju ja ma olen selle jaoks ehk liiga vana ja repetanud, aga filmist "Closer" jäi mulle peamiselt meelde just see. Video võib wabalt watchimata jätta.

(Uugh, naishääl lõpus on ikka liig mis liig. Filmis seda polnud.)

Starmani kodulahendus tähendab seda, et öö otsa pole internetti ja hommik otsa pole telefoni. Aga õnneks sain oma tööasjad auga aetud, Mii magab rõdul ja Mirr on (keskmise nutuga) jälle lasteaias ja mul on hetk aega Ainult Endale. Tavatu vaikus. Hurmav. Mina, vana musafänn, kuulan viimastel aastatel haruharva midagi. Elu-eluke on igas mõttes nii mürarohke, et kui siin mõneks ajaks vaikus tekib, siis ei risusta ma seda mitte millegagi.

Vahel see-eest on hea vaheldus. Üleeile õhtul (eile ka, aga see oli juba Tarmo silmadele mõeldud) korraldas Mirr mulle moedemmi. Ütles, et pangu ma suurte inimeste muusikat ka, ja midagi lõbusamat. Lõin siis Koobi "Summer Suni" sisse (klikkige all vasakul "Videos"). Miina pistis vaiba peal kohe edasi-tagasi fiilima ja modell väljus pidulikult tagatoast, seljas minu pusa ja mu pikk roosa seelik, mida ta kahe käega kinni hoidis. Vöötasin ta ühe rätikuga ära, et tantsusammud paremini välja kukuksid. Järgnes rida etteasteid minu pluusides, millest olid saanud üliefektsed minikleidikesed. Tuleb tunnistada, et mu riided nägid Mirri seljas hoopis paremad välja. Selle roosa seeliku saab ta vist endale, see on mulle vist natuke liiga roosa. Hea põhjus jälle midagi uut osta, eks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home