uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, May 10, 2005

Miina magas täpselt viis minutit. See on kättemaks rongaemale, kes tal öösel lasi voodist maha kukkuda. Tegelikult ärkas ta ilmselt ülakorruselt kostva kopsimise peale. See polnud mingi Cutty Sarki mudeli tegemine, ei, seal ehitatakse vist silohoidlat. Kortermajades peaks remont keelatud olema. Mitte üks nael ja mitte üks piuks.
Kui Mirri arvutist välja kamandasin, lõi ta mulle küüned kätte, teenides homse arvutikeelu. Mis sa ikka ühelt kassilapselt tahad. No peaasi, et ta enam ei oksenda. Palavikku praegu kah pole.
On päevi, mis on tülgastavad. Aga miks see teid huvitama peaks, eks? Tuleb ju oma lugejaskonna eest hoolitseda.
Ehk huvitab teid järgmine eksperiment. (Ma pole elu sees sääraseid asju teinud. Nüüd, 31aastaselt, on siis ülim aeg.) Kuulsin kuskilt, et inimese pea kaalub 6 kilo. Ei uskunud. Võtsin siis eile kaalu välja ja üritasin kaaluda. Esimesel katsel sain tulemuseks 5,1 kilo. Teisel 4,7. Ja kolmandal 3,3. Edasi ei julenud teha.
Nüüd guugeldasin "human head weighs". Prevaleerib 8 naela ehk 3,62 kilo - vähemalt nii väitis väike poiss filmis "Jerry Maguire" ja seda tsiteerib terve küberruum. Aga teistel andmetel kaalub pea 7,5% inimese kehakaalust. Väike rehkendus. Mul siis 4,8 (saite mu kehakaalu välja arvutatud, jah?).
Millega inimene oma päevi täidab ... Aga ilm on morn ja tuju kehv ja Hermaküla kirjad teevad kurvaks. Ja Renee Zellweger abiellus kantrilauljaga. Ei noh, peaasi, et mitte Bela Fleckiga.
Keegi võiks ühe väikese kommi saata, mis mul tuju tõstaks. Trühvlikarbil paistab juba lõpp.

3 Comments:

  • ahaa, mul oli eile taoline -sinine esmaspäev- ja küll ma võtsin hoogu, et panna oma blogisse kirja, et millise probleemiga mu esmaspäev algas, milline oli tööprobleemide lõppematu jada ning mismoodi see tipnes õhtul kodus keetmise, koristamise ning triikimisega... mõni päev kohe on selline s***, triibik, sa ei ole üksi:p

    By Blogger Kratt, at 1:25 PM  

  • ah pole hullu,
    tõmba lipp masti tagasi :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:41 PM  

  • lipp lehvib jälle plaginal. lapsed magavad, emmeke teeb endale ühe bizikese bilzneri (ausalt öeldes kehv, aga ikkagi hea, täisteraküpsiseid pestoga ja seab end ehk koguni väärtfilmi vaatama.

    By Blogger triibik, at 9:52 PM  

Post a Comment

<< Home