uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, June 21, 2005

Miina tuulerõuged osutusid maasikaallergiaks, mis ühe päevaga üle läks. Maasikat ta niisiis enam ei saa, vaadaku mulle kui tahes himura pilguga suhu, kui ma maasikat söön. See-eest lähevad meil virsikud nii mis ludiseb. On lohutav pensionipõlvele vastu minna, teades, et ka 2,2 hambaga on võimalik virsikut järada. 0,2 hambaks loen kahte teravat triipu, mis end paari viimase nädalaga on ülemisest igemest välja ajanud.

Nüüd on meil mõningased nohuilmingud, aga ma pean, ma pean homme Tartusse pääsema. I must, I must enlarge my bust.

Olen avastanud, et Ristiku põhikooli õu on mõnus paik, kus Mii saab magada ja mina raamatut lugeda. Eilseks raamatukõrvaseks võtsin Kolde poekesest kaks hapukurki ja tüki hapukoorekreemiga meekooki. Täielik rasedamenüü. Kaalusin pisikest Saku On Ice'i, aga see oleks juba liiga dekadentlik olnud. No vast saab Tartus suu seks. (Nagu Rein Tigane kirjutab - "suus seks". Kusjuures ta mõtleb ikka seda mis mina, mitte mingit roppust - vahelduseks.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home