uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, June 14, 2005

Mirril tuulerõuged, Miinal kergekujuline silmapõletik ning nohu ja köha. Hoirassaa. Hakka või uskuma seda koolkonda, kes väidab, et laste haigusi põhjustab ema stress. Stressipüksid ja -pluusi tõmban ma selga küll. Mõned näited.

* Pühapäeval viskasin mulle järjekindlalt vastu hakkavat Mirri tuhvliga. Õhtul panin Miinat 3 (kolm) tundi magama. Vahepeal hakkas mul nina verd jooksma ja teise vahe peal nägime mõlemad välja nagu kaks Nodsu väikest niisket nartsukest - ulgusime ahastuses nutta ning minu IQ, EQ ja kõik teised parameetrid olid Mii omadega täiesti võrdsustunud.
* Eile näitasin viis korda järjest keskmist sõrme vahtralehega autojuhile, kes mu Merimetsa teel läbimärjaks (olgem ausad, poolmärjaks, sest märjaks sai ainult autopoolne külg) kastis. Varsti tuli seesama auto tulede vilkudes tagasi, slepis reanimobiil. Nii et olin sunnitud oma siivutud zhestid tagasi võtma. Õnneks kandsin ka tumedaid riideid.
* Eile õhtul olin Miina läbi häda unele saanud, kui Tarmo riidehunnikus sealsamas magamistoas hakkas plärisema mobla. Kell kolmveerand üksteist õhtul. Mii tegi silmad lahti, mina tormasin elutuppa, viskasin riidehunniku plärtsti põrandale ja naasin sisinal titte uimastama. Pärast palusime Tarmoga vastastikku vabandust. Siis kobisin ära vanni lugema. See on hea stressihävitaja.

Aga nüüd lülitun automaatpiloodile "haiged lapsed, haige ema ja pakilised töökohustused". Bai.

1 Comments:

  • lõpuks ometi veel keegi, kes teab ja kasutab sõna automaatpiloot just õiges tähenduses:-) unetrikkide vastu aitas viimati kärru magamajäämine õhtul, uinumine toimub väga kiiresti. öösel õngitsen ta seal välja sööma ja siis jääb minu juurde.

    By Blogger siuu, at 11:43 AM  

Post a Comment

<< Home