uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, June 10, 2005

Mentaalne noot nr n. Ei maksa põld-võõrkapsast niiske köögipaberi peal kasvatada, nagu seemnepoe müüja soovitas. Idanema läheb, aga lehekesed närtsivad pea. Eks ma isegi imestasin, et kust mu rucola peaks toitu ammutama. Niisiis on laboratoorne töö haledalt läbi kukkunud. Basiilikujupsid siiski oma turbaplönnides kasvavad.

Mida nüüd teha? Rõdukast on vaba, pole viitsinud lilli osta. Tuleb siis uus kevadkülv - põld-võõrkapsas ja koriander? Aga kas keegi palun seletaks, mida tähendab "külvitihedus 5 x 30 cm"? Viis seemet 30 cm peale? Ja miks on soome- ja rootsikeelses versiooniks külvitiheduseks 20 x 25 cm?

Kass kärneriks.

1 Comments:

  • Ma olen elus ikka palju külvanud ja koristanud aga sellest ma nüüd küll aru ei saa. Ma mõtlen eriti seda rootsikeelset külvamist. Viga ei ole üldse sinus.

    By Blogger Lupetta, at 10:47 PM  

Post a Comment

<< Home