uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, April 27, 2005

Inimene ostis Kroonika

Iseasi, kas teda pärast seda inimeseks tohib nimetada. Aga kui Barbi P räägib sisemise sea vallapäästmisest, siis Kroonika väljendab mu sisemist siga täiesti akuraatselt. Ja ma püüan tema lugemist mitte häbeneda. Ostnud pole küll ammu.
Muidugi lugesin esimese pauguga pealkirjaks "Lepajõe toob krimieestlased kokku" ja kujutlesin, kuidas sõbralikus ringis peavad pidu Alex ja tema kambajõmm Raivo Roosma, Romeo Kalda ja teised pätid. Tegelikult oli "krimmieestlased". Aga Rauno Pehka bändi nimi Aeg Maha on küll ikka nii square, et hakka või nutma. Teisalt: kuulim nimi sellise muusikaga vist ei sobikski.

1 Comments:

  • Ostsin samuti täna Kroonika. Aastas paar korda tuleb ära. Ja sellest on ilmselgelt vähe, sest ma ei tundnud Britney Spersi ära!!! See ei kõlba. Aga oi kui kole olid kellegi Gabrieli (no võib-olla on mingi kohalik staar, sorry, ei tunne) pildid, jutusse ma ei süvene. Mulle kohe ei meeldi kekud mehed.
    Aga Kroonika kõmulehekülgedel sõnastatakse jutu algus õigesti: kurjad keeled räägivad, kui kuulujutud vastavad tõele jne.

    By Anonymous Anonymous, at 7:30 PM  

Post a Comment

<< Home