uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, September 16, 2005

Näiteks restoranis: “Meil on tarvis nelikokku laud. Ma tahan laud nurkis. Kelner, palun kandage menüü! Palun arvuline! Mitu mind?” Või hotelli saabudes: “Ma tahan saama kahekohtne number välimusiga. Mittu maksab number ööpäeva? Ei, ta ei ole mulle meeldim. Siin on liiga tihe. Kas teil on midagi parem...? Toredasti, se number mul on meeldim. Palun kandage minu pagas numbri sisse.”

Ma kohe pean linkima selle artikli, sest lehte lugedes pole ma juba ammu niimoodi naerda müüginud. Müüginud jah. Kust, pagan, see "müügima" pärit oligi? Anyone?

2 Comments:

  • tänan,tänan südamest, hakkan heade ideede lehekülge tihedamaini külastama!

    By Anonymous Anonymous, at 9:47 PM  

  • Müügimine on Melkeri väljend. Väikesest Tjorvenist.
    Ninnu

    By Anonymous Anonymous, at 12:15 AM  

Post a Comment

<< Home