uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, April 28, 2005

Sahvrist tagasi

Ökosahver asub mu kodust kena väikese jalutuskäigu kaugusel. Tee peale jääb ka üks tore kaltsukas, nii et. Sahvri poes pole ma enne käinud, olen vaid paar korda 180kroonist toidukasti tellinud. Nüüd tassisin oma kartulid-porgandid-võilillelehed (sic!) ise oma käe otsas ära. Ja ega see rahakotile kasu ei toonud. Sattusin päris hoogu.
Nigel on see, et värskeid kodumaiseid köögivilju sealt eriti osta ei saa. Paar kartulit ja küüslauku paistis. Ja igasugu ananasse-apelsine. Köögiviljade saamiseks tuleb tellida toidukast. Aga toredad olid kõikvõimalikud mahemakarooned ja -jahud, taimeteed, maitseained, õlid - näiteks kodumaine maherapsiõli. Ja maheshokolaadi mitut sorti. Kahetsen juba kibedalt, et selle tumeda apelsinishoksi sinna jätsin. No 33 kr maksis. Mõtlesin, et ostan selle raha eest midagi targemat. Ja sama raha eest saingi mineraalidega ökohambapasta. Universaalse puhastusvahendi soetasin ka, "mit der Fettlösekraft aus Orangen". Tõesti hea lõhnaga. Ja üdini öko. Ma olen lihtsalt kogu seda kodukeemiat viimasel ajal kartma hakanud.
Ökosahvri poel olid kenad päikesetoonis seinad (kohupiimavärv?). Ja maja ees lilleklumbis peesitas kaks kassi, kes olid nii kohevad nagu ahjust võetud kuklid. Apelsinishoksi toon teinekord ära. Koriandripoisid ka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home