uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, November 10, 2005

Laulsime perekondlikult seksihoroskoopi Simmaniduo stiilis ja kujutasime vahele klarneti- või simblisoolot. Rajakas seepeale küsis, kas ma Viljandis seda mingit Moldaavia ansamblit nägin. "Kottigi ma ei näinud," nähvasin ma, tuletades meelde, kuidas ma tittedega rakkes olin - ja nägin seksihoroskoobi kõrval aiiiiiiiii kui ilusat kotti. Punast.

Rajakas tuletas mulle meelde, et olin just pühapäeval Stockmannist türkiissinise koti ostnud. "No aga vaata, millised rihmad!" - "Mis rihmad, mis rihmad, su sinisel kotil on ka rihmad, ja veel millised!" - "Mis kuradi rihmad, mingeid rihmu tal ei ole. (Valetan.). No vaata siis, millised pandlad!"

Issand. Nüüd ma tahan juba punast kotti. Kõik lõngad ja viltimised käigu kukele. Kotti! Kotti! Kotti!

Mu vennal on Karel Gottiga ühel päeval sünnipäev ja ta on saatuse peale sellepärast vihane.

1 Comments:

  • Ai simblimees oli äge!
    Mulle on ka punast kotti vaja, sest mul on nüüd punased saapad. Nagu kureonul. Pruune otsisin aga punased ostsin. Ei ole meil see asi nii, et mõeldud tehtud. Kottigi ei ole. :-(

    By Blogger Lupetta, at 12:52 AM  

Post a Comment

<< Home