uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, April 06, 2005

Ja sinu Pii ka!

Guardian teatab, et Cuaron hakkab Bookeri-võitjat "The Life of Pi'd" linale tooma. Hea, et Shyamalan ära ütles, muidu oleks poisi ossa see kurvasilmne Haley Joel Osment pandud.
Pegasus, kes õigused Varraku nina alt ära krahmas, pidi raamatu ju eesti keeles välja andma. Kus see nüüd on? Küll aga annab Pegasus peatselt välja teose "KÖÖBIK ehk teenime veel hunniku pappi". Häh. Samas, tõlked on neil nigelad, nii et ehk on paremgi, et nad "Piid" sorkima ei hakka.

Mirjam palus siia lisada järgmise luuletuse:

Kutsu läks õue,
sai kondi põue.
Lahtis pondi mõue.
Kahtis lapi piue.

1 Comments:

  • Ma ei näe, et Pegasusel oleks tõlked nõrgad. Samas ma ei saa öelda, et ma oleks sellel teemal pädev kommenteerima - ei ole kahjuks aega pühendada lugemisele piisaval määral. Need, mis lugenud olen, olid väga head.

    Kööbiku koha pealt ei saa objektiivset hinnangut anda, kuid mina olen tõlkega igati rahul.

    By Anonymous Anonymous, at 3:23 PM  

Post a Comment

<< Home