uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, April 06, 2005

Mul on kaks kosilast

... ja ma ei suuda kuidagi otsustada, kumb on parem. Kõrvitsaseemnesepik ja Kamabatoonike. Kumbki ajab mu õndsusest ogaraks ja ma ei suuda kummalegi ära öelda. Kumbki kinnitab, et ta on ääretult tervislik. Aga mul on karvane tunne, et kummagi eesmärk on mind ikkagi paksuks teha.
Tegelikult on mul kolmas kosilane ka, aga teda ei lase ma targu uksest sisse. Nussa (pardoon!). Olen täiesti vabalt võimeline purgitäie shokolaadikreemi enam-vähem ühekorraga pintslisse pistma. Ja saia pärast pole sul, palun, vaja muret tunda, või kuidas see nüüd käis. Aga Nussa sarnaneb mustasilmse latino-loveriga, kelle magusaid sõnu ei maksa üldse uskuda. Tõsi, tervislikkusele ta ei apelleerigi.

Ahto Lobjaka elukoht on tänase EPL andmeil Büssel. Ja Tomi ja Gürsalea armastavad Monthy Phytonit. Stiili lugedes hakkab mu eks-korrektorisilm tõmblema ja tekitab tahtmist vihaseid lugejakirju kirjutada. Kunagi kirjutasin vist ka. Aperatiivi pärast. Ja Mimi sai mu käest Versace'i eest. Aga seda, et Bulgari pole Bvlgari, ei jõua ma neile kõigile pähe taguda. Jäägu siis tõemonopol mulle. Friik.

1 Comments:

  • Mis korrektuuri puutub, siis ei ole üksi ükski maa, nutan minagi aeg-ajalt kibedaid pisaraid. Aga jõuad sa siis tõesti kogu maailma lollidelt klaviatuuri käest ära võtta.

    By Blogger polaarkaru, at 1:00 PM  

Post a Comment

<< Home