uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, August 24, 2005

Üleinimliku pingutusega ostsin täna putkast ainult Loomingu ja palusin Kroonika tagasi panna.

Valetan. Pingutus polnud üldse üleinimlik (kuigi äärmiselt vooruslik siiski), sest 1) olin Kroonikat juba töö juures vilksamisi näinud ja see vilks, nimelt Erki Otsmani poolpaljad vormid naiselikus pakendis, oli päris jube, ja 2) tänapäeval täidab Looming juba Kroonika aset, mistap ma Loomingu üldse ostsingi. Pea siis Maimu Bergist lauamängu ei tehta!

1 Comments:

  • Mina silmasin seda Kroonikat poes. Olen oma kursavennal ikka silma peal hoidnud, aga see oli juba tõesti rõve. Tegelikult on (oli vähemalt) ta hästi tore ja viisakas inimene. Siiamaani olen püüdnud teda ikka mõista.

    By Blogger Lupetta, at 12:29 AM  

Post a Comment

<< Home